Voorstellen ( Mijn verhaal)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Larissa28, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Larissa28

Larissa28 Lid

12 mei 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Mijn naam is Larissa en ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik nieuw ben op het gebied van zwangerschap, en toch al een heftige tijd heb meegemaakt. Ik hoop hier steun en antwoorden te vinden op mijn vragen.

3 maanden terug bleek ik onverwachts zwanger te zijn, niet gepland maar natuurlijk zeer welkom! helaas was de blijdschap van korte duur, want bij de eerste echo bleek de zwangerschap niet goed te zijn, een curettage volgde. De kinderwens is nu zeer groot, en ik kan aan niets anders denken.

17 april ben ik weer voor controle naar de gynaecoloog geweest, en ze vertelde me dat alles er goed uit zag. Op dat moment zag ze ook een eisprong. Mijn vriend en ik zagen dus weer kansen, en hebben gevraagd of het kwaad kon om er weer voor te gaan. Ze zei dat alles er goed uit zag en gaf groen licht.

Ik ben echter nog steeds niet ongesteld, dus ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan, deze gaf negatief aan. Ben nog steeds niet ongesteld. Dat is toch raar? Achteraf gezien is het misschien wel allemaal te snel gegaan, want zit nu in een rolercoaster van emoties. en wordt alweer gek van onzekerheid.

groetjes,

2. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Heey Larissa,

Hier ongeveer hetzelfde verhaal. Eind januari/begin februari 2013 positieve test. Het was ongepland (ik was aan de pil), maar ooh wat hield ik al van mijn kleine ukkie. Twee goede echo's gehad met hartactie en bij de termijnecho bleek het vruchtje gestopt te zijn rond de 9w met groeien en het hartje niet meer te kloppen. Een missed abortion.. Met cytotec opgewekt en alles op zijn beloop gegaan. Eind april 2013 was mijn baarmoeder schoon en ook ik kreeg weer groen licht.

Ondanks dat je ongepland/ongewenst zwanger was, brengt dat zoveel aan emoties/hormonen met zich mee.. Mijn gevoel voor een kindje werd steeds sterker en elke keer was ik diep teleurgesteld dat ik geen positieve test in handen kreeg..

In juni 2013 zijn we serieus voor een kindje gegaan en eind oktober had ik een positieve test in handen. Dit vond ik heel dubbel, ik had ook (al) een kindje in mijn armen kunnen sluiten, als mijn eerste zwangerschap goed was verlopen.. De eerste weken waren zenuwslopend. En moet zeggen dat ik pas rond 20 weken echt pas aan het genieten ben van mijn zwangerschap.

Ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben en een kleine spruit mogen verwelkomen in 2015 ;)!

Deel Deze Pagina