Wiehh ik geloof het amper maar we zijn heerlijk weer in verwachting zo onwerkelijk en zo niet op gerekend deze ronde... Lekker veel afleiding in de vorm van een verhuizing van Drenthe naar Flevoland, man krijgt andere betere baan, we gaan een huis kopen en naar hetzelfde dorp als m'n ouders en zelfs tegenover m'n broertje wonen... Heerlijk!! Allereerst voelt het echt super zwanger zijn... En ik heb zo'n ontzettend goed gevoel over deze zwangerschap... Maaaar er komt altijd dat rotstemmetje om de hoek.... Jaa t kan nog fout gaan, wat mijn genietmodus toch behoorlijk om zeep helpt... Dit is mijn 4e zwangerschap... Mijn allereerste zwangerschap is geëindigd in een miskraam tussen de 10-12 weken.... En sindsdien 2 prachtige gezonde dochters gekregen maar toch lukt het niet om die eerste 12 weken met een onbezorgde flair door te komen... Maar wat is al zei we zijn zoooo blij en hebben er alle vertrouwen in
Gefeliciteerd! En ik hoop dat alles goed mag gaan en jullie in je nieuwe huis aan de babykamer kunnen klussen
Gefeliciteerd. .ik ken het gevoel. Bij mij ging het de eerste keer mis rond 16e week. Vind het ook moeilijk om volop te genieten. Angst blijft toch aanwezig. Hoop dat alles goed gaat!
Hey wat leuk! Ik zag net je knutselfoto en had die op fb ook al gezien... Toen viel je banner me op! Gefeliciteerd, hopelijk gaat alles goed. Geniet van je zwangerschap!