Zwanger maar nog vol ongeloof!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door VdMB, 10 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VdMB

VdMB Lid

10 mrt 2015
    17
    0
    0
    Hi hi,

Ik ben zwanger!? Ik kan het nog steeds niet geloven!! Ik dacht 26 februari echt dat ik ongi werd maar zette maar niet door... beetje bloed 2 dagen lang en meer niet. Toen er 2 maart nog geen "echte" ongesteldheid door kwam maar ff snel een test gehaald, ik had toch verwacht dat die negatief zou zijn... Ik heb namelijk sinds het stoppen met de pil 1,5 jaar geleden nou niet echt een regelmatige cyclus, al hoe wel de laatste paar keer ik netjes op de 30/31 dagen zat...

Maar goed de test was dus positief! Ik vertelde het aan mijn man en die zat ff vol ongeloof naar me te kijken?! Ik geloofde het zelf immers ook niet... Had namelijk nergens last van!?

2 dagen later weer een test gedaan en ook die was positief!
    We willen beide graag een kindje maar dit was iets sneller dan verwacht... ik heb 26 maart de eerste afspraak bij de verloskundige, spannend!!!

Volgens mij ben ik nu dus 5,5 weken zwanger, als ik het internet moet geloven! Heb bijna nergens last van behalve EXTREME hoofdpijn!
    Hoort dit erbij? het is aan 1 kant van mijn hoofd vanuit mijn nek en houd al 4 dagen aan, alleen met slapen geen last maar ja dat kan ik niet heel de dag doen ;)

Ik vind het ook wel heel erg dat ik het tegen niemand nog kan zeggen en niemand om advies kan vragen... Het is ons eerste kindje, was al wel duidelijk volgens mij, en heb zoveel vragen!?

Ga deze pagina dus maar goed in de gaten houden!!

Groetjes een enthousiaste aanstaande moeder! :)

2. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Allereerst van harte gefeliciteerd 😃

Hoofdpijn hoort erbij heb er ook veel last van haha..
    gewoon lekker karen bezinken en van genieten.
    Hier slaat enorm de onzekerheid toe na 2 miskramen.

31 maart naar de verkoskundige..
    spannend allemaal hea hihi

geniet ervan! 😊

3. VdMB

VdMB Lid

10 mrt 2015
    17
    0
    0
    Hi Marieke, uiteraard jij ook gefeliciteerd!! Het zal voor jou wel extra spannend zijn, ik vind het al spannend dus kan me voorstellen dat het na 2 miskramen nog veel spannender is! Maar positief blijven, dat zeggen we hier allemaal tegen elkaar ;) Ben benieuwd hoe het de 31e bij de verloskundige gaat, kan zelf ook niet wachten tot de 26e!

Ook jij, geniet ervan he?! Komt allemaal goed!

4. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Van harte gefeliciteerd!!!

Hoofdpijn hoort er inderdaad bij! Ik had het zelf vorige week zo erg dat ik naar de huisarts ben gegaan, zij moest keihard lachen want ja zegt ze: je bent zwanger, hoort er bij! Maar goed ik zit ook nog zo vol ongeloof!!!

Dronk je eerder veel koffie? Ik namelijk wel en nu ineens maar een slap kopje per dag, dus kan ook cafeïne ontwenning zijn!

5. VdMB

VdMB Lid

10 mrt 2015
    17
    0
    0
    Haha ik zat ook aan de HA te denken maar dacht kijk het nog even aan en lees nu overal dat het erbij hoort ;) Nee ik drink nooit koffie en ook zelden alcohol.... Dus geen "afkick" verschijnselen voor mij ;)

6. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Leuk gefeliciteerd! K wist aan t begin ook helemaal niks omdat ik niet eens bezig was met een zwschap maar je groeit r langzaam helemaal in en dan kan je niks anders meer opzoeken of over praten :D

7. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Gefeliciteerd meiden
    Hier ook nog steeds vol ongeloof
    4 jaar bezig geweest
    Via ivf laatste kans zwanger geraakt
    Vanaf 4 weken wisten we het en ben nu morgen 12 weken
    En nog kan ik het niet echt geloven
    Hoofdpijn heb ik ook steeds
    En ga nu last van niet na de wc kunnen gan last krijgen
    En banden pijn en rugpijn
    Verder voel me super
    Heb al 2 echo's gehad beide waren goes
    24ste heb 14 weken echo en week 15 willen
    We geslachtsbepaling late doen
    Hèb een gigantische melk tik :p

8. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Chantie07: dat is toch geweldig! Zo zie je maar.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

9. VdMB

VdMB Lid

10 mrt 2015
    17
    0
    0
    Gefeliciteerd Chantie07!! Super nieuws voor jullie! Geniet ervan!

10. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap

11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014