Hoi! Zo onwerkelijk maar zo blij: ik ben zwanger! Het gekke is, we hebben ons er minder mee bezig gehouden want ik persoonlijk werd een beetje bang (omdat het steeds langer duurde) Nu wil ik dat niet zo hardop zeggen, omdat ik weet dat hier heel veel vrouwen op het forum zitten die verschrikkelijk lang hebben moeten wachten. Die wil ik niet voor het hoofd stoten, maar toch noteer ik het... omdat ik denk ik wat onzeker werd door alle verhalen die ik las en ik op den duur zo twijfelde aan mijn eigen lichaam. Stom hoor! Ik vind het fijn op dit forum zoveel geruststellende verhalen te lezen van ontzettend lieve vrouwen! Bedankt daarvoor <3 Enfin, we waren er dus niet zo mee bezig... we gingen zelfs nog lekker op vakantie naar Turkije. Daar had mijn periode moeten komen. En toen hij niet kwam, dacht ik nog steeds niet aan een zwangerschap. Ik was dankbaar dat ik nog een paar dagen extra kon zwemmen! Maar toen ik mij wat misselijk begon te voelen in het zwembad en totaal geen zin had in alcohol (en maar goed ook! De cocktails waren gratis maar ik sloeg ze af) begon het vermoeden toch te komen. In het vliegtuig terug was ik al een paar dagen over tijd. Thuis aangekomen heb ik een paar dagen later een test gedaan. De maandagochtend. Die was knalpositief. Spannend hoor! Ik zit nu ongeveer in week 5, ik weet dat het nog pril is. Alleen de dokter, de verloskundige (die gebeld is), de tandarts (waar ik helaas heen moest gisteren) en natuurlijk mijn vriend weten het. Maandag ga ik het mijn zusje vertellen, omdat ze belangrijk voor me is en 1 augustus hebben we toevallig een weekend gepland met beide ouders - komt goed uit! Dan krijgen ze een souvenir uit Turkije en een extra cadeautje die de zwangerschap zal verraden. Nu gewoon positief blijven
gefeliciteerd meid!!!!! wat heeeerlijk voor je. IS deze in Turkije ook gebakken? hahaha We moeten met zn allen dus die kant op! succes en geniet ervan!
Gefeliciteerd!!! Das een extra leuke beëindiging van jullie vakantie zeg! En dat zal toch wel altijd een leuke en warme herinnering blijven
Gefeliciteerd! Ik kom ook net terug uit Turkije, maar heeft bij ons helaas niks geholpen ! Wel een lekker bruin kleurtje haha Geniet er van!
Wat een ontzettend lieve en leuke reacties! Bedankt allemaal XX @Siesa Hihi bedankt! Hij is in Turkije lekker 'blijven plakken', zal het wel heerlijk warm gehad hebben X @Chann1992 He wat jammer nou! Hoop dat je heel snel eenzelfde bericht mag posten X
Wat een leuk verhaal! gefeliciteerd! Wat een leuke manier om het te vertellen, ben benieuwd hoe ze reageren!
Bedankt allemaal! Ben ook erg benieuwd naar de reacties @Jemima! Waarschijnlijk gaat mijn vader huilen Zijn eerste kleinkind.