Na bijna 4 jaar en via een lang MMM traject nu eindelijk een positieve test! Ik ben zo ontzettend blij en het nieuws begint nu een beetje binnen te komen!
Nogmaals van harte gefeliciteerd meissie. Ben zo blij voor je En wat een mooie CB al Heb je ook fb? Kom je dan weer met je 1e clubje meekletsen? Wil je graag volgen in je zwangerschap. Ben nu ook 14,5 week zwanger van nr 2. Kunnen we gezellig met zn alle verder kletsen daar. We hebben op fb nu een besloten pagina. Laat maar weten
Gefeliciteerd meid, echt zo bijzonder voor jullie ineens... Zo gehoopt en gewenst en nu eindelijk je mooie roze test! Wat yvke zegt wilde ik ook vragen, kom je bij gezellig bij ons weer praten? Hopelijk tot snel.
Hey Goldfishie ik ken jou nog van de MMM topics! Van harte gefeliciteerd!! Het is je zo gegund na zo'n lange tijd!!
Gefeliciteerd! Ik hoopte al een tijdje op zo'n berichtje van jou inderdaad. Wij hadden hetzelfde probleem met de Ivf, geen bevruchtingen. Wat fijn dat bij jullie ICSI ook echt de oplossing is! Hopelijk kun je snel gaan genieten van je zwangerschap (ik vond het de eerste keer toch wel erg spannend...) ik ben inmiddels bevallen van een de tweede! Liefs van mij!
Af en toe keek ik nog eens om te kijken hoe het met jou ging!! En wat lees ik nu... gewoon zwanger!!! Het is jullie zo super gegunt. Geniet ervan!!! Gefeliciteerd!!!!