Hallo allemaal, Ik heb me net aangemeld en wilde ff melden dat ik zwanger ben van de zesde. ben al 32 weken dus hoef er nog maar 8 te gaan als het goed is. Best wel weer spannend ondanks ik al ervaren ben....ahum. Vind het ook leuk om met jullie mijn ervaringen te delen dus als je vragen heb hoor ik het wel. Daarbijkomt dat ik ook al aardig op leeftijd ben (38) en ik graag ervaringen wil delen met met zwangeren van ongeveer dezelfde leeftijd. Groetjes Mariska
Welkom en natuurlijk alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap, alhoewel je al een heel eind op weg bent! Groetjes, Anakin.
Hoi Mariska, Welkom. Ik ben trouwens net 38 geworden op 25 april, en ben zwanger van de derde.Heb jij onderzoeken laten doen, zoals bv vlokkentest? Ik zit er nog over na te denken, ben pas 6 weken, dus kan nog eventjes denken. Groetjes Patricia
We hebben inderdaad een grote auto lol Een chrysler voyager 7 persoons. maar wordt nu wel een beetje inschikken hahaha
Gefeliciteerd alsnog met je zwangerschap. Leuk zo,n groot gezin, als ik dat zie vind ik dat altijd zooo gezellig, alleen zou ik er zelf niet aan moeten denken, maar daarom is het ook zo leuk als anderen dat wel willen Succes je laatste loodjes! Groetjes van Carry
Nou, ook al ben je al lekker ver in je zwangerschap, alsnog van harte gefeliciteerd! Uiteraard ook welkom hier . Liefs, Anouk.
Ja sorry dat ik me zo laat heb aangemeld maar we hebben pas weer internet, en vond het toch wel gezellig om eens lekker te babbelen met "lotgenoten"
wow nr 6! Dat was wel altijd mijn wens, maar men mag altijd wel iets te wensen houden... Gefeliciteerd en veel succes met de laatste loodjes.