Ik bleef hier nog even stil omdat mijn zusjes meelezen. Maar zij weten inmiddels dat zij tante worden. Na 11 lange jaren, ziekenhuistraject en meerdere miskramen ben ik nu ruim 8 weken zwanger. En dat geheel spontaan na 65 kilo te zijn afgevallen! Vorige week met 7 weken een mooi kloppend hartje gezien. Wij hebben hier zo lang naar uitgekeken en hoop zo erg dat het goed mag blijven gaan. Ik mag volgende week weer langskomen voor een echo. Heb echt een heleboel symptomen maar toch bekroop mij gister even het gevoel dat het niet goed was... dat terwijl ik er niet eens een reden voor had. Wat een mindfuck!
Wauw! Van harte gefeliciteerd, wat zal het onwerkelijk zijn. Heel bijzonder, ik hoop ook met je mee dat alles goed mag gaan. Jouw verhaal biedt hoop! En wat een prestatie 65 kg, super knap!
Nooit de hoop verliezen.. ik stond wel eens op het punt maar kon en kan me niet voorstellen nooit moeder te mogen worden
Gefeliciteerd En wat knap dat je 65 kg bent afgevallen Dat is gewoon een hele ik, ik weeg 65kg Echt knap