Na drie jaar ben ik eindelijk zwanger! Wij zijn zo ontzettend blij! Toen we begonnen te werken aan onze kinderwens, had ik behoorlijk veel overgewicht. Dat bleek de oorzaak te zijn van het niet zwanger worden. Ik ben 50 kg afgevallen en kwam er in november 2007 achter dat ik zwanger was. Helaas liep dit uit op een EUG met allerlei nare gevolgen en complicaties. Gelukkig kan ik nu zeggen dat ik weer zwanger ben. Gisteren hebben we de eerste echo gehad waarop wij een kloppend hartje te zien kregen. Zoooo bijzonder! Ik kon wel huilen en lachen tegelijk. Dit kindje is ontzettend gewensd en we houden nu al van hem / haar. Heerlijk vind ik het. Het liefst zou ik wel van de daken willen schreeuwen dat ik zwanger ben, maar we houden het nog maar even voor ons...
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Na zo'n lange tijd lijkt het me een ultra-genot om eindelijk die zwangerschapstest in je handen te hebben! Je geeft meiden zoals ik hoop . Geniet van je zwangerschap!
Dank jullie wel! Genieten doen we nu al! Gisteren, na het zien van de echo, liepen Eric en ik de hele dag te stralen, lachen en gniffelen. Zo heerlijk is dit!