Hallo allemaal, Wat een leuke site en wat leuk om andere zwangere vrouwen te horen. Zie dat er een hoop zijn die ongeveer even ver zijn als ik. Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger. Moet nog erg aan het idee wennen, het is nog zooo onwerkelijk. Wanneer hebben jullie je familie ingelicht over de komst van de baby??? Groetjes Chantal
gefeliciteerd met je zwangerschap ...wij hebben een echo gehad met 6wk en 3 dg waarop een kloppend hartje te zien was , toen hebben we het iedereen verteld ..konden ons niet meer inhouden
Gefeliciteerd!! Ik heb het al met 5 weken aan onze families verteld en onze beste vrienden.... Vond het te leuk nieuws om nog langer te wachten. Probeer wel voor de rest het nog niet te vertellen voor 12 weken
Hoi Hoi Gefeliciteerd. En wij hebben het meteen aan iedereen vertelt. We konden het niet voor ons houden. Geniet ervan. Groetjes kim
Gefeliciteerd... en geniet ervan..!!! Wij hebben het gelijk nadat ik getest had verteld.. Met een paar weken dus al..!!!
hoi, wij hebben het afgelopen di aan mijn schoonouders verteld en volgende week (want ze zijn nog met vakantie en ik wil dit niet over de telefoon doen) zijn mijn ouders aan de beurt...daarna onze goede vrienden en de rest na onze 1e echo in de 11e week.
Gefeliciteerd!!! Bij de eerste hebben we het echt pas verteld toen we de eerste keer naar de verloskundige waren geweest en dat was met 13 weken!!!!! Knap he?
Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Ik ga het vandaag aan mij vader en zijn vriendin vertellen, mijn schoonouders zijn op vakantie en die vertellen we het zodra ze terug zijn. Dan hebben we nog een goed bevriend stel en die gaan we het ook binnenkort vertellen. Voor de rest van de vrienden en collega's wachten we tot de 12 weken!!!