Gisteren een test gedaan, omdat ik inmiddels een week overtijd was...en dat terwijl ik de pil slikte. Tot mijn grote schrik verschenen er twee strepen. Ik ben zwanger... Er gaan op dit moment zoveel dingen door mijn hoofd en door het hoofd van mijn man. Ik ben dan wel ongepland zwanger, maar onze baby is zeker niet ongewenst. Op dit moment hebben wij plannen om een huis te bouwen. Ons eigen huis staat inmiddels te koop. Als alles mee zit kunnen wij halverwege oktober bouwen en is ons huis eind januari klaar. Dus ongeveer op het moment dat wij onze baby verwachten. Daarnaast ga ik nog naar school. Zoveel dingen gaan door mijn hoofd, moet alles eerst rustig laten bezinken en aan het idee wennen. Gelukkig heb ik daar nog ongeveer 35 weken de tijd voor, als alles goed gaat.
Hartelijk gefeliciteerd! Ik hoop dat je snel aan het idee went en kan gaan genieten! Raar hoe sommige dingen lopen he. Velen van hier (waaronder ik) willen al maanden en het lukt niet...en jij wil (nog) niet en bent het gewoon. Poeh wat is dat frustrerend zeg...
Bedankt allemaal! @ElviraR, ik begrijp dat je gefrustreerd raakt als je zulke verhalen leest als de mijne. Jullie willen zo graag en dan lees je telkens weer de verhalen van andere vrouwen die "zomaar" zwanger worden. Ik wens jou en alle andere vrouwen die graag zwanger willen worden, maar waarbij het nog niet lukt heel erg veel sterkte. Ik zal voor je duimen en hopelijk ben jij snel zwanger.
Ik hoop niet dat je je door mijn bericht naar voelt, want dat is absoluut niet mijn intentie. Ik kan evengoed blij voor je zijn als je er zelf uiteindelijk ook blij mee bent. Vind het alleen raar hoe het geregeld is in deze wereld....Ik zou zeggen GENIET ERVAN! Het is een geschenk!! En hopelijk volgen wij je allemaal snel
Hartelijk gefeliciteerd en hopelijk kan je er snel van gaan genieten! Ik kan me voorstellen dat het even wennen is.... maar dat gaat vast allemaal helemaal goed komen. Groetjes, Anakin.