van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en nou word dat lange wachten eindelijk beloond geniet er van heel veel liefs samantha
Gefeliciteerd meid!!! Na 15 rondes heb je heet helemaaaaaaal verdiend !!!!!!! Liefs en genietze hoor! Anouk.
Oh wat een heerlijk bericht Marjan. Geniet er volop van en wat fijn dat het jullie zonder MMM gegund mag zijn. Karin
Gefeliciteerd Marian, geniet er van en zoals gezegd ik volg volgende week hoor (of misschien toch niet)
Wow wat gaaf zeg, van harte gefeliciteerd!!! Ronde 15 :Jij hebt het echt verdiend hoor En nu heerlijk genieten, lijkt me fantastisch!
Heel erg bedankt allemaal!Ik kan het nogsteeds niet helemaal bevatten, wil eigenlijk constant testen omdat ik denk dat ik gefopt wordt! Ik hoop dat het echte besef gauw komt en dat dat niet door hevige misselijkheid zal komen Bedankt voor jullie steun de afgelopen maanden en toi toi toi allemaal! Ik hoop dat velen mij mogen volgen, en het liefst zo snel mogelijk, jullie hebben het stuk voor stuk verdiend! Groeten!