ZWANGER...maar o zo onzeker!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Webmiertje, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

Sep 2, 2008
    183
    0
    0
    Wij willen heel graag een 3e kindje, maar tot nu toe is ons dit niet gegunt. Dit is inmiddels mijn 6e zwangerschap en we hopen met heel ons hart dat we dit tot een einde (na 40 weken) kunnen brengen.
    Ik zal in het kort uitleggen wat ons is overkomen:
    Tussen de beide meiden heb ik een miskraam gehad met 13 weken, dit was een tweeling.
    In november '08 heb ik de tweede miskraam gehad, met 8 weken, maar doordat de vrucht niet vanzelf mijn lichaam ging verlaten is dit voor mij bijna fataal afgelopen. De vrucht is nl gaan ontsteken door een bacterie, waardoor curretage onvermijdelijk was. Bij de currettage hebben ze in het ziekenhuis mijn buikvliezen en baarmoeder doorboort waardoor de bacterie mijn lichaam in is gegaan, gevolg buikvliesontsteking! En al mijn organen waren er al door aangetast, deze moesten ze met 3 soorten antibiotica te lijf gaan. Ik heb 12 dagen in het ziekenhuis doorgebracht, kritiek. Bij ontslag zei de gynaecoloog dat ik nog wel voor een 3e mocht doorgaan, maar gelijk onder behandeling kom bij hem, omdat de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap erg groot is na een "sepsis". (zo noemden ze dat).
    In maart '09 raakte ik weer zwanger, wat in mei weer eindigde in een miskraam. Een geluk bij een ongeluk is dat het deze x mijn lichaam zelf heeft verlaten. We waren nl erg bang voor herhaling van het gebeuren van november '08. Mede doordat het vanzelf is afgedreven, durven we het nog een x aan, dus we zijn ervoor gegaan...
    En van de week heb ik een test gedaan...POSITIEF! Nu hopen dat we deze zwangerschap tot een goed einde kunnen brengen...

2. malka

malka Bekend lid

Aug 30, 2008
    847
    0
    0
    Poeh, wat een verhaal....
    Ik hoop dat je toch een beetje van de zwangerschap kunt genieten en ik bid voor je mee!

3. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

Sep 2, 2008
    183
    0
    0
    Thanx!
    We doen ons best om ervan te genieten.
    Als we nu eerst maar eens de 12 weken voorbij zijn...
    dan zal de meeste stress afnemen hoop ik.

4. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Zo, jij hebt ook het nodige meegemaakt zeg. Kan me voorstellen dat je ongerust bent!

Gefeliciteerd, probeer te genieten! :)

5. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

En hopelijk blijft alles goed gaan en kan je over +/- 8 maanden je kleintje in je armen houden :baby:

6. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!
    Hopelijk verloopt deze zwangerschap wel voorspoedig, het is jullie echt gegund na alle ellende.

Groetjes, Wendy

7. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    GEFELICITEERD!

8. jantje09

jantje09 Actief lid

Jul 19, 2008
    104
    0
    0
    Ik snap dat het nog even spannend is maar alvast voorzichtig gefeliciteerd.

9. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Jeetje wat een verhaal, wat fijn dat jullie nu weer zwanger zijn. ik kan me voorstellen dat je ongerust bent. Toch feliciteer ik jullie en hopelijk verloopt deze zwangerschap voorspoedig!

Liefs maaike,

hou je ons op de hoogte?! ;)

10. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo dat is heftig zeg! Kan me voorstellen dat je nog onzeker bent.
    In elk geval wel gefelicteerd en we gaan gewoon van het positieve uit dat het deze keer zeker goed gaat! Ik duim voor jullie dat er over ongeveer 8 maanden een mooi, gezond kindje ter wereld komt!

11. Liza84

Liza84 Actief lid

Aug 19, 2007
    101
    0
    0
    Student
    Sjonge, heftig joh! Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe heftig het is wat je hebt meegemaakt! ....

Maar ik hoop echt van harte dat het dit keer gewoon goed gaat!

Liefs!

Share This Page