ik ben zwanger en rare klagte normaal?

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by shayenna, Feb 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shayenna

shayenna Actief lid

Jan 23, 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    hey meide ik ben nieuw hier zat eerst bij zwanger worde maar het is dus gelukt hahaha :) maar ik heb wel wat vraagjes
    ik heb sins gister avond erger last van steekjes bove mijn vagina
    en die dede egt pijn en toen moest ik gister avond ook lagen en ik dag dat mijn buik in mekaar kromp zon krampe kreeg ik
    en bove mijn vagina is het ook keihard als ik eraan kom doet het af en toe een beetje pijn egt een raar eng gevoel? en gevoelige tepels? is misschien een beetje vies hoe ik dit vertel maar wil gewoon een zekerheid hebben :oops: als mijn vriend en ik sex hebben en hij likt zeg maar over mijn tepels is dat egt helle gevoelig en dat had ik ook pas gister voorheen nooit? en sex dat doet gewoon pijn normaal ook geen last van:S kan iemand mij misschien antwoord erop geven dankje wel :oops: sorry voor die vieze praat haha

2. shayenna

shayenna Actief lid

Jan 23, 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    ooh ja nog wat vergeten als ik op mijn bui ligt voelt het net aan alsof ik ergens op lig haha best een enge gedagte dat ik de baby plat druk of zo
    ik lig altijd op mijn buik

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

Gefelciteerd

kan geen kwaad hoor op je buik liggen... die steekjes zijn waarschijnlijk je baarmoeder die oprekt en dat je tepels pijn doen/raar voelen hoort erbij...

4. Lettie

Lettie Lid

Jan 13, 2009
    57
    0
    0
    Ik denk ook dat die steken je baarmoeder is die oprekt.

Andere mogelijkheid kan nog een blaasontsteking zijn, dat kun je eventueel bij de huisarts laten testen als je klachten aanhouden.

Vooral niet te veel zorgen maken, het hoort er allemaal bij!

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

6. shayenna

shayenna Actief lid

Jan 23, 2009