Wie kan mij helpen?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Mojs, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mojs

Mojs Lid

29 jan 2009
    19
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraag. Ik ben zwanger maar weet niet precies hoe lang. Ik ben namelijk na het stoppen met de pil gewoon in de stopweek ongesteld geworden (eerste dag is 3 januari), de week erna niet begonnen aan een nieuwe strip maar wel sex gehad. Omdat ik dus geen natuurlijke menstruatie heb gehad en meteen zwanger ben geworden weet ik niet hoe lang mijn cyclus is geweest. Heeft dit invloed op het feit hoe lang je zwanger bent en telt de eerste dag van mijn pilmenstruatie mee voor het uitrekenen hoelang ik zwanger ben? Klopt het dat ik aankomende zaterdag (7 februari) dan 5 weken ben?

Hoop dat het een beetje duidelijk is

Alvast bedankt,

Liefs Mojs

2. Als 3 januari de eerste dag van je laatste menstruatie was, dan ben je idd 7 februari 5 weken. De verloskundige kan natuurlijk ook zien hoe lang je zwanger bent. Super trouwens dat je in de eerste ronde zwanger bent geraakt, gefeliciteerd :D

3. Mojs

Mojs Lid

29 jan 2009
    19
    0
    0
    Niemand?

4. Mojs

Mojs Lid

29 jan 2009
    19
    0
    0
    Sorry Jada, zag nu pas je reactie. Bedankt voor je antwoord!

5. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Hey Mojs,

ik zou ook gewoon uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie, dat wat Jada ook zegt. De verloskundige kan je aan de hand van een echo vertellen hoe lang je dan zwanger bent.

In elk geval gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan :D

6. Mimi25

Mimi25 Actief lid

2 jan 2009
    290
    0
    16
    gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina