Hallo Allemaal, Ik heb in december een miskraam gehad eind december... was toen onverwachts zwanger in 1x raak ook... nu willen we weer gaan proberen en tja heb nu een hele stomme vraag over sex Ik lig al netjes onder en zo maar als hij in me klaar is gekomen dan blijft niet alles zitten zeg maar... er kom erna al wat uit... ben wel blijven liggen enzo maar is er dan helemaal niets naar binnen gegaan? Heeft iemand dit ook? Groetjes Kuss
Dit is heel normaal. In je vruchtbare periode blijft het waarschijnlijk beter binnen, dat heb ik wel in ieder geval. Dan duurt het langer voordat het eruit loopt. maar er loopt altijd iets uit hoor, is echt volkomen normaal en niks om je zorgen over te maken. Die zaadjes zwemmen snel de goede richting in.
dacht eerst ook dat t gek was als er zoveel uit komt, maar andere kant kan ook niet alles blijven zitten lijkt mij. en de zaadjes kunnen zichzelf voort bewegen dus zwemmen zelf de goede kant op. liefs
hallo, Om het beste resultaat te krijgen is het beste om klaarte komen{ }Dat zorgt er voor dat jouw lichaam het naar binnen werkt en het dieper in je lichaam komt. {sorry voor de grafische uitleg} gemma
In één druppel zitten al super veel zwemmers! Er hoeft er maar één de eindstreep te halen, ha ha ha ha
gewoon even in elkaar blijven liggen als hij klaar is gekomen en als het lukt daarna zelf komen en dan pas elkaar loslaten hahaha
meschien een tip.. als je sex heb gehad! je beentjes omhoog gooie! heb gister sex gehad en geen last gehad dat er wat uit liep! nogmaal wel. zou zeggen probeer het eens
maakt opzich niet zoveel uit als alles eruit loopt.. ik ging altijd meteen douchen na het klussen en was er ook alles uit de snelste zaadjes bereiken de eileider binnen 30 minuten,en van al die miljoenen zaadjes blijven er GENOEG over, ook al sta je meteen op.. ook al komt er een hele hoop uit, er zit ook nog een hele hoop in zie bij mij het resultaat
heey meiden wat een grappig onderwerp weer!wij blijven ook altijd ff liggen dan kan het goed zakken gek eigenlijk dat je er zo bij nadenkt maar jah dat krijg je nou eenmaal he als je een wondertje wilt ga je allerlij gekke dingen bedenken !hahaha
Een kussen onder je kont tijdens de seks zorgt ervoor dat je baarmoeder kantelt en na hem klaarkomen helpt om het zaad nog 'op te zuigen'. En dan nog goede zwemmers, een ei wat klaar ligt en heeeeel veeeel geluk....
"Randje fietsen" is niet alleen heel prettig, maar ook goed en wordt zelfs wel eens aangeraden door gyneacologen. Voor wie deze techniek niet kent, effe googlen
als ik in mijn vruchtbare dagen zit, loopt er zowiezo al heel weinig uit. Wij blijven even in elkaar liggen en mannetje duwt nog even zijn vriendje dieper naar binnen. Verder blijf ik alleen op mijn rug liggen maar doe niets met kussen of benen omhoog. Mijn schoonzusje heeft zelfs op haar hoofd gestaan hahaha maar moet er wel bij zeggen dat uiteindelijk de 1e met hulp is gekomen. Dus die was op een gegeven moment tot alles in staat. Wel komisch als je dat visualiseert
Volgens mij maakt dat niks uit.wij hebben deze maand weinig geklust en daarna gelijk gedoucht..Vorige maand meer mee bezig geweest en blijven liggen..zegt niks.Blijven altijd wel zaadjes achter