hoi, Meneer heeft vandaag geslapen tot kwart voor 8! Maar een probleempje..... Sinds dat hij dus op zijn buik slaapt, trapt hij zichzelf omhoog. Strak instoppen helpt niet, en een slaapzak ook niet.... Soms wordt hij hier wakker (in slaap van de honger denk ik) Hoe doen jullie dat?
Hoi Amanda. Onze dochter kruipt ook omhoog als ze op haar buik ligt. Ik leg haar dan ook zo laag mogelijk in haar bedje en om 23.00 uur krijgt ze nog een flesje en dan leg ik haar weer zo laag mogelijk. Maar volgens mij wordt zij 's ochtends ook vaak wakker omdat ze met haar hoofdje tegen de spijltjes aan ligt. Ik weet niet hoe lat je zoontje gaat slapen, maar misschien kun je hem voordat jullie naar bed gaan nog een keer wat lager leggen. Of als je 's nachts nar de wc moet, of als je man 's ochtends moet gaan werken (ik noem maar wat). Ze slaapt wel in een slaapzakje, anders ligt ze altij bloot. @Nash; Wij kunnen een bom afsteken als onze dochter slaapt, maar zodra we haar op de rug draaien wordt ze wakker.. Dus dat ik hier niet zo'n succes!