Hoi, Ja dat is hier idd al gezegd, maar het gaat niet om de 'gewone' pil. Het is iets anders, wat precies, dat weet ik nog niet.
Ja, ik zal jullie wel op de hoogte houden van het gebeuren. Dus dan ga ik vertellen dat ik er deze ronde nog niet mee bezig ga, omdat de bijsluiter zegt dat het gevaar voor de vrucht kan opleveren als ik al zwanger mocht zijn of wil worden. Dus deze maand wachten we 'gewoon' nog even af. Als het goed is zit ik zometeen in mijn vruchtbare dagen en klussen we er 'weer op los' haha. Daar heeft mijn vriend speciaal een weekje voor vrijgenomen!
Ladyingrid en mannetjeingrid hebben sexvakantie! You go girl! Heel veel succes nog deze ronde! En anders heel veel succes met het veranderen van je cyclus. Dat het voor jullie ook maar eens snel raak mag zijn! Liefs Cyntje78
Hihi, sexvakantie! Leuk gezegd Bedankt voor je steun, hopen zelf ook dat het snel raak mag zijn (na 11 maanden wordt ik het een beetje beu op deze manier). Jij ook veel succes! En aan iedereen: bedankt voor de steun en ik zal zo snel er veranderingen komen dit hier melden! Liefs!
ingrid@ een gezellige week meid en van elkaar genieten kaasjes aan hihi. doen wij ook nog altijd ondanks wij weten dat het niet op de normale weg lukt. wij hopen nu op de hulp van de doktoren mmm maandag 2 nov weten we meer dan gesprek