Hoi allemaal, Heb zojuist 4 dagen voor mijn NOD een test gedaan, en kan het bijna niet geloven, maar er staat een heel licht streepje!!! Maar dan ook echt heel licht. Ik heb de testen van de babyboomshop. Vind het zo spannend allemaal! Weet niet goed wat ik moet doen. Ik kan haast niet blij zijn. Ik durf gewoon niet blij te zijn. Herkend iemand dit? Ben zo bang dat het alsnog fout gaat! liefs Lotte.
Spannend Lotte, maar de duimen draaien hoor! Alvast een voorzichtig gefeliciteerd! Ik heb in mijn zwangerschappen ook 3 dagen voor nod getest, ging gelukkig gewoon goed!
Zeker spannend voor je! Hoop dat de streep over een paar dagen donkerder is Wel alvast gefeliciteerd hoor!
Lieve meiden! Bedankt voor jullie reacties! Ik wil het wel van de daken schreeuwen. Ben erg blij! Ook wel een beetje bang, het is nog zo pril. Maar ik hoop dat het bange gevoel met de weken minder zal worden. liefs lotte
Ja ik heb al weer opnieuw getest. Hij was wel donkerder, maar het was ook een ander merk dus... Liefs lotte