Ik zou heel graag willen trouwen met mijn mannetje. Niet alleen om zijn vrouw te zijn en uit liefde maar ook mede omdat we samen een koophuis hebben. Nu dacht ik zelf om in Juni te gaan trouwen. Nu is zaterdag mijn NOD en zou graag mocht ik zwanger zijn het met een test willen vragen. zo van WIJ zouden graag met je willen trouwen maar dan op een hele leuke en speciale manier. Maar is dit wel verstandig als ik namelijk zwanger ben dan lukt juni niet meer aaaaaaaaarhhhhh Hebben jullie ideetjes voor me (ik wil namelijk in me eigen tuin een feest geven) Dus het moet wel redelijk weer zijn en niet in februari bijvoorbeeld. (het hoeft niet stralend weer te zijn maar gewoon aangenaam qua temperatuur vanwege het tuinfeest)
ben je 8 mnd als het deze maand raak zou zijn dat red je hihihi lekker op de billen zitten en genieten maar hele leuk idee en dan een tuinfeest erbij romatisch hoor je tuin op zijn amerikaans versieren met veel linten ed nu maar duimen dat je zwanger bent
Soms kan het in maart( eind) al heerlijk weer zijn. Maar goed, je hebt het weer nooit in de hand van te voren. Ook in juni niet. Ik vind juist de donkere en iets koudere dagen heerlijk. Ook om in de tuin dingen te doen. Je kunt ook allemaal vuurkorven neerzetten als het kouder is( wel 10, lekker warm) . In de avond een borrel feestje om de korven heen. Romantisch lijkt me dat, Met mooie muziek! Zo zou ik het willen. Het liefst in december, met sneeuw erbij,
hmmm ik ga twijfelen hoor dames IDD laat ik eerst maar eens zwanger zijn maar toch ff heerlijk weg dromen. Ja me zus is in maart getrouwd en was ook heel zonnig tussen de buien door Wel een leuk idee ja tussen alle vuurkorven evt
Ik vind het echt wel een heel stoer idee zeg! Echt tof! Zou me niet vastpinnen op juni dan kan het ook slecht zijn hoor! Wij zijn in juni getrouwd en in de ochtend was het nog mooi (gelukkig voor de foto's), maar aan het einde van de middag waren er wolkbreuken, jawel op de huwelijksdag..hahah. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent! Groetjes Senseemillia
hoi hoi....ik zou een aanzoek niet van een zwangerschap laten afhangen...misschien duurt het nog wel even voordat het raak is...je weet het nooit helaas...tuurlijk zou het heel leuk en romantisch zijn...
Wij zijn eind mei getrouwd en het heeft de hele dag geregend.. Je zou denken dat het een betere periode zou moeten zijn, maar nee dus. De maand zegt dus helemaal niets!
Wij zijn 24 oktober getrouwd en echt heerlijk weer...gewoon geluk hebben...want meestal kan je wel redelijk van augustus aan....maar daar hebben we dit jaar niks van gemerkt...
ja maar niet bot bedoeld het gaat niet om het weer zoals ik ook in me bericht zet maar om een betere temperatuur dus zon regen maakt me niets uit als het maar een beetje aangenaam is omdat ik het in de tuin wil vieren En aan een zwangerschap wil ik het niet af laten hangen hoor maar lijkt me leuk om het zo te vragen
Volgens mij als je een beetje een lekere temparatuur wil zou je in september moeten trouwen. Is volgens mij ook de meest favoriete maand. Als je wilt zou ik niet wachten tot je zwanger bent maar het gewoon vragen. heel veel plezier met bedenken hoe je het wil doen. piglet
ja dat is ook nog een optie maar ik denk dat ik liever voor de zomer trouw. En het hoeft ook niet perse als ik zwanger ben hoor maar zat al te fantaseren wat als ik nu deze ronde...... loop beetje op de zaken vooruit. Wie weet ga ik even wat origineels bedenken en dat ik hem toch binnenkort vraag maar "HOE"
Ik zou 'm gewoon lekker vragen, als ik jou was! Dan kunnen jullie later altijd nog beslissen van hoe en wanneer jullie de bruiloft houden.
haha ja dat is eigenlijk meer voor de man nou dan moet ik toch maar met iets origineels op de proppen komen ik laat het weten als ik het gevraagd heb en hoe....