Ik wou graag even mededelen dat ik zwanger ben van ons 2de wondertje Na 3 rondes was het raak! En we zijn zo blij! Ik ben 17 december uitgerekend, dus het is nog vroeg om het van de daken te schreeuwen, maar hier kan ik het kwijt! Ik heb precies de dag pasen m'n eisprong gehad, dus het is met 1ste paasdag gemaakt, en mocht ik (net als met ons dochtertje) 8 dagen over tijd gaan, dan word het met 1ste kerstdag geboren Dat lijkt me zo grappig Maar goed, buiten heeeel erg hongerig en moe te zijn voel ik me super! Kaas en Cola maken me misselijk & nu al bijna gestopt met roken! Morgen een afspraak maken bij de verloskundige, we kunnen niet wachten om naar Fee'tjes broertje te kijken. (Misschien helpt het om nu al broertje te zeggenmaar nog een meid is even welkom!)
Gezellig! Jij zat ook in de december mamma's topic toch? Er was er daar nog 1 geloof ik Jij ook gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Maar is je uitgerekende datum niet met kerst, als je ei op pasen was? Mijn ei was tweede paasdag, ben de 27ste uitgerekend.
@ MilkHD You're right! Vandaag een echo gehad en ik ben terug gezet naar 7 weken.. @ All Dank jullie wel!