snelle hartslag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessicad, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Ik ben net bij de verloskundige geweest (ben nu 37 weken en 4 dagen) en alles was goed gelukkig. Alleen mijn hartslag was heel hoog. Ik weet niet precies hoe dat komt. Ze vroeg of ik er last van heb, maar dat is niet zo. Dacht eerst dat het kwam, omdat ik iemand tegenkwam die het waarschijnlijk niet zo leuk vind dat ik nu al weet dat ze zwanger is en ik me dus een beetje opgelaten voelde. Maar net thuis even mijn pols opgemeten, na al een tijdje op de bank te hebben gezeten (wel gebeld, maar verder niets gedaan) en kwam zelf met tellen al zo rond de 100 slagen per minuut (tussen de 90 en 114) in rust. Ik vind dit toch wel hoog. Herkent iemand dit?

groetjes Jessicad

2. jada

jada Actief lid

30 jan 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    Hoi Jessicad.

Ik herken het wel,ik ben nu 36+5 en normaal is mijn hartslag al vrij snel hoog.Maar zo'n 4 weken geleden heel hoog ik had er gewoon last van heb toen mijn babysound is even gepakt om te kijken hoeveel ik had en telde 200! per minuut.Na 2 uur mijn vk gebeld maar die zij dat''hartkloppingen'' normaal waren.Volgens mij geloofde ze me ook niet.Toen de volgende dag de huisarts gebeld en ik mocht gelijk komen als ik het weer had. Nu begon het 2 weken geleden weer 3x in 1 week maar s nachts en toen heb ik maar gewoon afgewacht en even een hartslag bloeddrukmeter gepakt voor ''echt bewijs'' en toen zat die weer rond de 185. Maar het vervelde is het houd tot 2 uur aan soms en dan kan ik niet slapen.Dus ik hoop maar dat het bij de laatste zwangerschapskwaaltjes hoort en dat het over is zodra de baby er is.

Groetjes kim

Deel Deze Pagina