Spierpijn, trekkend gevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MBongers, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Ha Meiden,

Ik heb even een vraagje. Ik heb na mijn eisprong een soort spierijn achtig gevoel aan de linkerkant. De ene keer is het erger dan de andere keer. Het kan ook vervelend zijn als ik bijvoorbeeld moet hoesten of nies. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Kan pas eind volgende week testen.

Groetjes!

2. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Heeft iemand dit ook of herkend iemand dit??

3. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik hou mijn eisprong nooit in de gaten :), maaar ook ik heb idd wel eens van die steken aan de linkerkant en dan denk ik innesteling? hahaha

geen idee wat dit kan zijn, maar ik hoop voor je natuurlijk dat t goed nieuws is! Lang wachten dan nog he tot volgende week, heb je niet zoiets van: ik kan niet zolang wachten ik wil testennnn!!! :)

4. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Hoi Snoopy 82,

Thanks voor je reactie! Maar het zijn geen stekend. Het is meer alsof er een steen in mijn buik ligt en een soort spierpijn gevoel...

Zijn er nog meer mensen die dit herkennen?????

Groetjes!

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Nierstenen maybe?? Ik noem maar wat op, als je er last van hebt en pijn zou ik even naar de HA gaan ;)

beterschap!

6. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ook ik heb dit en volgens mij gyn. is dit best normaal en komt dit door de eisprong, daarna kun je een soort van " blauwe plekken" gevoel of een beurs gevoel hebben in je eierstokken.

Succes!

7. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Hoi Ikzelf,

Ja, daar herken ik meer in.
    Ik had het gisterenavond erger en vandaag weer bijna niet. Er blijft wel een gevoel van; " er zit iets in mijn buik" maar pijn is het zeker niet. Gisteren was het effe vervelend maar ook geen pijn.

Hoe gaat het met jou Ikzelf? Waar zit je in je cyclus?

Groetjes!

Deel Deze Pagina