Hey DaniP; ik "ken" je al redelijk lang, hebben in diverse forumonderdelen wel gesproken. (heette voorheen Muppet80) Wat super dat het jullie nu ook eindelijk gelukt is!!! Van harte gefeliciteerd meid! Lekker van genieten!
Bedankt zeg! Ik krijg echt zo veel super lieve reacties! Ik vind het echt erg lief dat iedereen zo meeleeft! Thanx! Katek: als muppet ken ik je beter En genieten doe ik enorm! ukoldaatje: Gefeliciteerd met je zwangerschap, en ik hoop ook enorm dat dit kindje over een maand of 8 gezond en wel bij jullie in een wiegje ligt. Ook nog gefeliciteerd met jullie zoontje! Alexandra: Jullie zijn ook erg lang bezig geweest! Wat ontzettend mooi dat je zwanger bent! En ik zie dat je gisteren een goede echo hebt gehad! Wat super! Gefeliciteerd!
Wow! Van harte gefeliciteerd! Zat elke keer te spieken naar je banner of het eindelijk gelukt is en dan nu is het zover! Geniet ervan meid.. Jullie hebben het verdiend
Danip van harte gefeliciteerd met je zwangerschap,ik had je bij de Barrameiden ook al gefeliciteerd,maar bij deze doe ik het nogmaals.Wat een mooi sinterklaas en kerstcadeau heb jij gekregen,eindelijk,genieten meid.