Vanmorgen naar de VK geweest omdat het zo lang duurde eer ik ongesteld werd, tot onze grote verbazing zag ze "iets" en vertelde ze dat we nu zo'n 4 à 5 weken zwanger zijn. Ongelooflijk. Nu dat het trillen eindelijk voorbij is () durf ik het hier ook te typen: Wij zijn zwanger! Omdat we nog niet precies weten hoelang ik zwanger ben gaan we nu uit van 5 weken, maar het kan korter of langer zijn, maargoed, dat maakt me nu even niet uit! Ben helemaal in extase! Bedankt aan alle Pink Lady's, jullie volgen snel, I am sure! . Heel veel liefs van mij... ahum.... ons haha
Whoehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh, fem, Wat heerlijk voor je! Wanneer ben je uitgerekend? Kom je bij de oktobermama's? Hoe voel je je? WOW zeg!
@Anz: Wat een lieve reactie! Ik zou ook wel naar de okt. mama's willen, maar in principe moet ik nu dus uitgaan van ca. eerste week november, zou het wel leuk vinden om naar okt. te verhuizen, allemaal leuke meiden,maar dat gaat in november helemaal goedkomen
Findinnetje gefliciflapstaart. Joepie zijn we toch samen zwanger. We gaan de komende weken echt genieten van elkaars geklaag en gezeur. Klim maar op je roze wolk je kan er nu toch niet meer vanaf trillen.
ook via deze weg van harte! Het is je gegund is er toch nog 1 van ons echt zwanger haahaa ik hoop snel te volgen
Jeeeh gefeliciteer! Dan TOCH zwanger Hopelijk mag je bij de oktober mama's komen! En nu lekker chillen op die roze wolk 8)
Nou, wat geweldig zeg! De wonderen zijn de wereld nog niet uit :-D. Wat leuk dat je alsnog zwanger blijkt te zijn . Geniet van je zwangerschap Fem!