Hoi Allemaal Sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben en ik kan t nog steeds amper geloven. We zijn vrij lang bezig geweest, alles bij elkaar toch wel een jaar of 3. Met fases, soms hield ik me er helemaal niet mee bezig, maar vaker toch wel. Al heel wat negatieve testen weggegooid en eigenlijk de moed al een beetje opgegeven. Deze maand eens heel nauwkeurig alles bij zitten houden, om te kijken of ik wat houvast in mn cyclus kon vinden. Temperatuur, cervix, lichamelijke verschijnselen etc. En wat denk je...nu is het niet meer nodig, want het was gewoon raak! Wow, ik kan het nog amper geloven! Ik had vorige week maandag ongesteld moeten worden en had me voorgenomen tot vrijdag te wachten met testen. Maar donderdag kreeg ik ineens zo'n raar gevoel, ik móest die dag testen, alsof ik het wist! Nog wel gewacht tot mn man thuis was en ja hoor, positief! Omdat ik het eigenlijk niet geloofde zaterdag nog een keer getest en uiteraard weer positief. Eigenlijk geloof ik het nog steeds niet zo goed en wil ik nog een test gaan kopen en weer gaan testen, maar ja, dan maak ik mezelf helemaal gek natuurlijk. Anyway, ik ben dus zwanger! En we zijn er superblij mee! Groeten Joldeg