Wij hebben gisteren op vrijdag de 13e voor het eerst na een jaar eindelijk positief getest! We waren deze maand uiteindelijk bij de gyn beland en ik had clomid gekregen om de eisprong sneller op te wekken. OOk heb ik een HSG onderzoek gehad, waarvan men zegt dat vrouwen in die ronde extra vruchtbaar zijn. Wij hadden dus echt goede hoop deze ronde. Gisteren snel na het werk naar huis en allebei bloedzenuwachtig om te testen. Mijn vriend keek naar de uitslag en begon te lachen. Ik keek erna en begon te huilen van opluchting. Wat een gevoelens razen er dan door je lichaam zeg. Vooral heel veel ongeloof. "Is het nu eindelijk raak?" Hoe voelen we ons nu? We kunnen nog steeds niet beseffen dat het om ons gaat en ik ga steeds naar de test kijken of het wel echt zo is. We durven amper uit te spreken dat we als alles goed gaat over 8 maanden papa en mama worden. Maar we zijn zoooo gelukkig! Heel veel liefs van een dolgelukkige Olga en haar kerel.
Hier ook nogmaals: Van harte meis! Ook voor je ventje. Nu lekker er van gaan genieten! Ennuuuh die banner staat je goed
Lieve Olga, meid het is jullie ZOOOOO ontzettend hard gegund. Ik ben helemaal superblij voor jullie. Nogmaals van harte gefeliciteerd. Kijk nog maar lekker vaak naar dat stipje (ik heb in het begin ook wel 100x gekeken naar mijn streepjes, hahaha) en laat het besef dan lekker doordringen dat je ECHT mama wordt! Dit jaar nog. Dikke knuffel, Indigo