Wat een verhaal! wat verschrikkelijk dat jullie zo hebben moeten leven. Ik wens jullie heel veel geluk toe. Liefs Mij
SUPER!! wat fijn dat je je zoontje kan ophalen! Wat een opluchting.. Heerlijk genieten van elkaar, en wat zal jullie mannetje opknappen!
Oh wat zul jij een heerlijk weekend tegemoet gaan!Wat fijn dat je zoontje terug komt! Ik wens jullie een hele leuke/fijne/gelukkige nieuwe start samen met veel liefde, maar dat zal vast lukken
Wat een verhaal. Gelukkig kun je nu verder met je leven en je zoontje. Veel geluk voor de toekomst gewenst.
Dank jullie wel allemaal. Het is inderdaad een heel mooi kerstcadeau!! Ben ook zo opgelucht, mijn advocate had al wel gezegd dat de zitting erg goed was gegaan, maar ik durfde er niet op te hopen.
Wat ben jij een sterke vrouw zeg, krijg er kippenvel man. Moet er niet aandenken ooit in zo'n situatie terrecht te komen brr. Ben in ieder geval heel blij om te lezen dat dit goed afgelopen is, want het is natuurlijk heel erg voor jou, maar mijn hart krampt vooral in een voor je zoontje die zo weg werd gerukt bij zijn bloedeigen moeder door leugens van zijn 'vader'.. Bah bah bah..
Oh jeetje, wat verschrikkelijk om je zoontje te moeten afgeven en dan ook nog in de wetenschap dat hij het daar niet goed heeft. Super dat je hem weer kan ophalen en jullie samen een nieuwe start kunnen maken Heel veel geluk!
Het is ook het ergste voor mijn zoontje. Ik heb altijd voor hem gezorgd, mijn ex keek nooit naar hem om Was geen vader voor hem. Wilde nooit mee naar artsen of naar de speeltuin of iets dergelijks. Mijn zoontje sprak alleen Nederlands en werd door mijn ex gewoon op school gedumpt, meestal was hij er rond half 9, 9 uur tot 4 uur en soms zelfs tot 5 uur. D. wilde ook niet bij zijn vader zijn. Hij heeft zijn vader heel vaak gevraagd mag ik naar mama? en altijd was het antwoord nee!. D. vroeg mij laatst op skype mama, bij jou hoef ik toch niet hele dagen naar school he?! Ook vertelde hij me papa slaat me, en ik hou wel van mama maar niet van papa. Gisterenavond geskypt, en verteld dat ik hem kwam ophalen, hij durfde helemaal niet blij te zijn. Papa zegt mama moet dood. Dat zijn dingen die een 3 jarig kind niet hoort te zeggen.
Wat erg! En dat voor een ventje van 3 jaar, weghalen uit zijn vertrouwede omgeving bij zijn moeder weghalen, dat doe je toch niet- Heel veel succes bij het ophalen!
Jemig sjors.. wat een verhaal Verschrikkelijk. Wordt er verder nog iets gedaan met de mishandeling? Heb je dingen die D. gezegd heeft op skype opgeslagen ofzo als bewijs?