Zoals een aantal weten bleek ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben Even in het kort 8 dec kreeg ik bloedingen dacht menstruatie ( 9 dec was me Nod) Maar bleef zwangerschaps kwaaltjes houden Kreeg aan 1 kant buikpijn Bleek helaas toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn gelukig heeft mij. Lichaam het zelf opgelost Maar normaal heb ik een cyclus van +/- 35 dagen maar ben toch 12 dec begonnen met ovulatie testen (13 dec was mijn bloedingen voledig weg ) Maar nu heb ik vanmorgen weer getest en hij komt nu toch wel heeeel dichtbij qua kleur van de controle streep Zijn er meer mensen die dit herkennen dat ze een wisselende cyclus hebben na een miskraam?
Ik weet dat hij nog niet de zelfde kleur is maar 25 dec is mijn eisprong officeel met 34 dagen maar denk dat hij toch wel eerder knalt. Over dag of 2
Ik vind ze nog erg licht, maar ik weet niet hoe ze normaal bij jou reageren natuurlijk. Ik zit nu ook in mijn eerste ronde na buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb de dag van de operatie aangehouden als cd1. Ik temperatuur al jaren dus heb ik nu ook gedaan en heb mijn eisprong gevonden op cd18. Was al blij dat ik er een vond om eerlijk te zijn. Voor mij is dat een paar dagen later dan ik gewent ben, maar valt nog binnen de perken vind ik zelf. Succes meid!
ja ze zijn ook heeel licht maar mijn normale cyclus is 35 dagen dus nog 11 dagen . maar lijkt me niet dat ze pas over 11 dagen knallen en gebruik deze testen voor het eerst ik gebruikte eerst de kruitvat testen . maar nu andere dus was even benieuwd naar jullie mening
Mij is wel opgevallen dat mijn ovu testen ook lichter bleven dan ik gewent ben van voor de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. En was hetzelfde merk. Waren wel positief, maar knalde niet zo superhard als van te voren.....misschien is tempen voor jou een optie om wat meer inzicht te krijgen?
Ik ben er sinds deze cyclus mee begonnen. Valt best mee hoor. Thermometer ligt op m'n nachtkastje. Tussen 7.30 en 8.00 ff dat ding pakken en in me stoppen. Klaaaar. Hihi. Ik moet wel zeggen dat ik nooit uit slaap omdat ik de hond uit moet laten.