Hallo, Ik ben Tatiana, ik heb al zo een 15dagen last van misselijkheid,buikkrampen, pijnlijke borsten, gevoel dat ik elk moment kan overgeven, ben ik zwanger? ik vind het raar dat k nu al last zou hebben van mijn nod, terwijl ik die binnen 9dagen ongeveer pas moet krijgen? kan iemand mij helpen? ik weet niet of ik nu al een test kan doen? groetjes Tatiana
Eh... 15 dagen voordat je ongesteld moet worden? Weet je zeker dat je eisprong al is geweest? Misschien ben je zwanger van een eerdere cyclus. Dat weet je pas als je een test doet. En verder? Ik zou er niet op gokken...
Van deze ronde zou het wel heel snel zijn, je klachten dan. Dat zou betekenen dat je ze al hebt vanaf je eisprong. Maar misschien is het raak vanuit de vorige ronde? Ik zou zeker even testen .
In je titel geef je aan 15 dgn voor nod aan! In je verhaal dat je binnen 9dgn ongi moet worden dus of je ei komt eraan of je innestelling of zwanger van een cyclus ervoor anders een buikgriepje? weet je wanneer je ei is geweest en wat je cyclus is, krijg geen goede inzicht in je verhaal namelijk
ik denk dat mij mijn titel niet zo goed heb gezegd.. :s ik ben een week na ik mijn menstuaties heb gehad (vorige maand) 24.04, mij beginnen slecht te voelen, nu heb ik ook last van heel fel witte slijm verlies en krampen en mijn borsten zijn extreem verandert.. ;s
Dat klinkt me als je eisprong. Vooral het slijmverlies en de krampen. Kan je er draden mee trekken? En hoe is de stand van je baarmoedermond? Hoog open en zacht, laag gesloten en hard of er iets tussenin? Groetjes Cin
Hallo, sins eergisteren komt er ook beetje bij beter geel/witte brij uit mijn borsten & meer wit verlies... heb ook veel meer honger en nog steeds felle krampen?
Als je laatste ongi op 24.4 was dan was je eisprong ergens rond 8 mei (even een cyclus van 28 dagen genomen). Je NOD zou dan op 22 mei vallen. Als je op 15 mei al 15 dagen last had van je borsten e.d. dan zou je een eisprong hebben gehad ergens tussen 28 april en 1 mei. Dag 4 van je cyclus. Dit lijkt me erg sterk. Het kan dus 3 dingen zijn: Buikgriep Ontsteking of zwanger van de vorige ronde?