Flabergasted is de juiste omschrijving voor hoe ik me nu voel. Ik mag, als alles goed gaat, voor de tweede keer mama worden! Wát een geschenk! En wat is het snel gegaan. Waren we bij de eerste bijna twee jaar en meerdere miskramen verder, nu is het zomaar 'raak'! Ik hoop ontzettend op een plakbeep en dat we in maart ons tweede wondertje gezond en wel in onze armen mogen hebben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel erg bang ben. De eerste zwangerschap was zwaar (hg, bi, veel bloedverlies, te veel harde buiken, etc). De bevalling was zwaar en eindigde in een ks en de kraamtijd was helemaal een drama. Ons kindje was namelijk zeer ernstig ziek. Hierdoor ben ik psychisch van het padje geraakt... Maar.... Nieuwe ronde, nieuwe kansen Lief kleintje, groei maar goed in mama's buik. We hebben er zin in om je te leren kennen.
van harte met je zwangerschap en ik duim voor een plakbeeb!! En ik hoop dat je straks van je kraamtijd kan genieten en jullie kleintje gezond is en blijft..
Gefeliciteerd! Ik duim en hoop met je mee dat deze keer alles goed gaat en dat je zometeen gewoon heerlijk kunt genieten van een gezond kindje!!!! En dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken!
Nou Frum dat ik dat hier moet lezen (ik kom hier niet zo vaak ), maar meid van harte gefeliciteerd!! Heel fijn voor je. Hopelijk blijft het lekker 9 maandjes zitten!