Achtbaan

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door hippydepippy, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Afgelopen zondag maar eens een test gedaan. Ik verwachtte eigenlijk weer een negatieve test maar tot mijn verbazing stond er een streepje. Een licht, maar duidelijk streepje.
    Na 1 dag op een roze wolk te hebben geleefd kreeg ik maandag de schrik van mijn leven: bloed! Helderrood bloed met stolsels. De eerste gedachte die door je heen gaat: het is mis. De hele dag heb ik in een waas geleefd. Naar de huisarts gegaan, de verloskundige gebeld. En je krijgt te horen wat je eigenlijk al weet: je moet afwachten. Wachten op meer bloed of wachten tot het over gaat. "Eind van de week nog eens een test doen" was het advies. Als het mis is, is de test lichter. Zo niet, dan hoort het bloed erbij.
    En je durft niet te hopen, maar toch he... Ineens voelde ik van alles en helemaal niks. Is dit menstruatiepijn? Heb ik ineens heel veel trek in drop of heb ik dat eigenlijk altijd?
    Vanmorgen heb ik nog een test gedaan, 3 dagen na het eerste bloedverlies. En nu mag ik het zeggen hoor:

IK BEN ZWANGER!!!

2. MrsMe

MrsMe Lid

10 jul 2013
    97
    0
    0
    België
    Klinkt inderdaad als een rollercoaster!
    Ik duim dat alles goed mag blijven gaan, een dikke proficiat! :D

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!! duim dat het goed blijft gaan!!

4. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Zo en nu lekker genieten van de zwangerschap! :D
    Het rollercoaster gevoel blijf je nog wel houden hoor! Heb ik ook, de hele tijd gevoelige borsten gehad en nu wordt het weer wat minder.:x Twijfel gelijk dan aan mijn lichaam, maar tot nu toe voel ik me prima op wat lage rugpijn na. Hoort erbij denk ik. Krijg 3 otkober de eerste echo en we hopen dan eindelijk de bevestiging te krijgen die we wensen. Maar tot die tijd blijven ook wij nog altijd in spanning. En dit zal wel zo blijven tot zeker 20 weken denk ik zo,.... Zoals ik al zei, volgens mij gewoon één grote pretpark rit dit :)

Deel Deze Pagina