Een hart onder de riem voor iedereen die ook zijn/haar huis te koop heeft staan. Die van ons is vandaag verkocht na ruim 4 jaar te koop staan! En het mooiste is dat die mensen eigen geld hebben en we dus niet hoeven te wachten op een wekenlange financieringsaanvraag. Als de notaris een plekje heeft, wordt het eind van deze maand nog! We zijn blij!
Fantastisch!!!! Ons andere huis staat volgende maand 9 jaar te koop en het gaat nou wel erg lang duren
gefeliciteerd! hier deze week opeens 3 bezichtigingen na een jaar geen haha! Gelukkig hebben wij geen haast. Er zitten nu prima huurders in dus verkopen alleen voor de hoofdprijs
Gefeliciteerd!! Wat een opluchting! Zelf ook een flat verkocht, is al weer een jaar geleden, en elke keer als ik 'verkocht' op een huis zie staan voel ik weer die opluchting!
Jeetje zeg, daar word je niet vrolijk van. Maar de koper is er hoor, hij moet je alleen nog vinden. Hebben jullie het wel verhuurd of iets dergelijks? Bedankt voor alle andere felicitaties dames, we zijn erg blij en opgelucht!
oh, wat super! goed begin van 2014! ons huis staat nu 4 maanden te koop en ik vind het nu al vreselijk! ik hoop niet dat het hier 4 jaar gaat duren! wil graag een huis aan de grond.....