Al weken voelde ik me anders dan normaal, dus vanmorgen vroeg hebben we er een test aan gewaagd. En ik ben weer ZWANGER!!! Ons dochtertje krijgt een broertje of zusje! Het voelt zó fijn, maar ook zó dubbel want er komt nu een aantal hele spannende weken aan. Het afgelopen jaar heb ik namelijk twee miskramen gehad (beide vóór 10 weken) dus onbevangen blij kunnen we nu helaas niet meer zijn. In elk geval niet tot de termijnecho, waarbij we bij de vorige zwangerschap te horen kregen dat ons kindje niet meer leefde. Nu moet ik dus proberen om me zo min mogelijk druk te maken en goed voor mezelf te zorgen, en duimen dat dit kindje wèl blijft groeien en plakken!!
Gefeliciteerd en veel succes met de komende weken. Probeer leuke dingen te doen en voor voldoende afleiding te zorgen. Ik herken het, voor mij nog 6 dagen tot mijn eerste echo, na een eerdere missed abortion. Verder, geniet ze!
Hartstikke bedankt allemaal!! @Tiniedice: wat toevallig dat we bijna tegelijk een missed abortion hebben gehad en nu ook weer ongeveer tegelijk lopen in onze zwangerschap! Veel succes met de laatste dagen wachten op de echo! Ik probeer inderdaad veel afleiding te zoeken en positief te denken! Nieuwe ronde nieuwe kansen!!
Na MA/MK is het altijd veel spannender! Maar gefeliciteerd met deze zwangerschap, ik hoop heel erg dat het nu weer goed gaat en snel duidelijk is of je dochtertje een broertje of zusje mag gaan krijgen
Van harte gefeliciteerd. Hopen dat het allemaal goed blijft gaan, en je over een tijdje een prachtig kindje in je armen hebt.
Aller eerst natuurlijk super gefeliciteerd Ik kan me je gevoel volledig voorstellen... Hier ook 2x een miskraam met ruim 6 en ruim 11 weken gehad. Heb het echt met deze zwangerschap tm ruim over de 20 weken dood eng gevonden... vooral omdat je het dan nog niet "nonstop" voelt bewegen zeg maar... maar na de 25 weken toen ik het echt de gehele dag door voelde bewegen ben ik er echt geruster op geworden Geniet er van voor zo ver je dat lukt!