Ik durf het bijna niet te hopen of te geloven!! Afgelopen hemelvaart heb ik een miskraam gehad.. was zes en een halve week zwanger. Daarna onveilig gevreeën.. Hoewel we niet geloofden dat het snel weer raak zou zijn was het welkom als het wel zo was, dus we gebruikten geen condooms meer. Om te kijken wat mn cyclus zou gaan doen ovulatietesten gebruikt.. Twee weken terug een eisprong gezien en daarna een daling kwa sterkte van het streepje.. Tot vanmiddag toen ik voor de gein de laatste ovulatietest even opmaakte: Opeens een dikke streep.. Heb wel eens gehoord dat ze ook op hcg kunnen reageren dus meteen even bij de kruitvat een 2v5 testje gehaald en gedaan. Er verscheen meteen een controle streepje en niet meteen een teststreepje dus ik heb m weggegooid en ben een kopje troost koffie gaan zetten (want had opeens door die positieve ovu test een beetje hoop gekregen).. Wil ik de koffiepad weggooien zie ik opeens dat er toch een tweede streepje bij is gekomen! Volgens mij zegt de test dus dat ik zwanger ben!! Maar kan het bijna niet geloven.. Zouden het nog overgebleven hormonen van de miskraam kunnen zijn?? En is de test wel betrouwbaar? Ik denk dat ik m een kwartiertje na het testen weer uit de prullenbak haalde.. Ik heb twee weken na mn miskraam een negatieve zwangerschapstest gehad van clearblue dus dacht dat alle zwangerschapshormonen uit mijn lijf waren, maar nu twijfel ik daar weer aan.. Kortom, ik ben heel blij en heel erg in de war en ook wel onzeker want na de vorige keer durf ik er eigenlijk niet echt meer op te vertrouwen dat het a. zo is en b. goed gaat aflopen.. Maar toch, volgens mij ben ik zwanger!!
Ik zeg gefeliciteerd als je eerst een negatieve test gehad Heb en nu deze .. Je zou er nog een kunnen doen voor de zekerheid maar het is toch een goede streep en geen tuur streepje.
Ik heb bijna exact hetzelfde als jij! 7 weken geleden een vroege miskraam gehad met 6,2 weken en daarna niet meer ongesteld geworden! Gister een licht streepje en vandaag een ander merk test gekocht.. wederom positief en iets duidelijker ook! Heel spannend hoor weer! Wel voelt deze zwangerschap al veel beter. Heb er een heel positief gevoel bij wat ik bij de vorige vanaf het begin niet had.. had jij dit ook?
Ik wil je goede humeur niet verpesten, maar er zit wel een maximale tijd aan het aflezen van de test. Even nalezen in de beschrijving! En anders nog even een nieuwe test doen. Ik hoop dat je nog binnen de tijd zat. By the way, heb ik ook een x gehad. Voor mijn eerste. Keek een paar uur later nog een x op de test en toen stonden er ook 2 streepjes, terwijl ik echt niet zwanger was.
Ik had ook eerst een positieve ovulatietest. Heb toen een Predictor Early gedaan, maar die had wel een tijdje nodig voordat hij positief werd, wel nog binnen de 5 min. Heb dan later op de dag getest met een test van kruidvat en zie banner . Dus ik geloof dat het bij jou ook zo zal zijn. Liefs!
Ik zeg van harte gefeliciteerd! Hopelijk blijft alles goed gaan. Mijn ervaring met deze testen is dat ze heeeeel langzaam opdrogen. Eigenlijk moet je ze pas aflezen na precies vijf minuten. En dat duurt een eeuwigheid op dat moment
Je mag het zeker geloven!! ik heb in 2010 hetzelfde gehad, kreeg in oktober een miskraam en begin december weer een positieve test, deze zwangerschap is goed verlopen en de kleine bink word eind deze maand alweer 3 jaar! Gefeliciteerd!
Wat een flauwekul! Dit zijn duidelijke strepen en geen tuurstrepen dus uitgesloten dat hij negatief is! Gefeliciteerd meid,geniet ervan!
Ja heb precies hetzelfde.. voelde de vorige zwangerschap heel onzeker en voel me nu veel beter over deze zwangerschap (waardoor ik natuurlijk extra bang word voor een miskraam, gewoon omdat ik het misschien uitlok door te denken dat het nu wel goed zit). Vanochtend nog een test gedaan en binnen een minuut zag die er zo uit, dus ik durf nu echt te geloven dat ik vijf weken na de miskraam gewoon echt alweer zwanger ben!!
Gefeliciteerd . in 2010 ook gehad jan miskraam en in febr zwanger moeilijk te geloven maar echt zo . geniet er van meid !!
Gefeliciteerd, ontzetttend leuk! Al die verhalen hierover geven moed, ik ben aan het einde van mn eerste cyclus na een miskraam beland...
Ook ik zeg van Harte gefeliciteerd!! Ik heb precies het zelfde gehad in mei een miskraam bij 6 weken, en nu ben ik inmiddels even goeie 9 weken zwanger. Ook al een echo gehad omdat ik een miskraam heb gehad mag het bij 8 weken al. En hier zag wel alles er goed uit.