eindelijk!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Rashidaatje, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Hoi dames,

Ben weer terug van weggeweest en hebben op 16 december na een aantal tegenslagen, nu eindelijk een prachtige test in onze handen gekregen.
    Zo onwerkelijk vind ik het nog, dat ik nu me constant blijf testen. Weet dat ik hier mee moet ophouden, maar ik blijf toch nog erg onzeker en bang. Heeft iemand dit ook?

Liefs

2. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    GEFELICITEERDMet dit prachtige mooie nieuws. Een hele fijne zwangerschap toegewenst

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    GEFELICITEERD!
    Het blijven testen heb ik ook last van :D Is niet meer dan een vorm van 'schijnveiligheid', want zelfs een knaltest zegt niets. En toch blijven we het doen ;)
    Ik denk dat het vertrouwen moet groeien. Ik hoop in ieder geval dat je een hele fijne zwangerschap zult hebben, met als resultaat een wolk van een baby in jullie armen.

Liefs!

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!! Ik heb in het begin ook nog wel eens een testje gedaan maar na 6 weken worden ze lichter en kun je het beter niet meer doen, dan maak je jezelf gek.

5. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd! En die onzekerheid heeft iedereen in het begin wel denk ik :). Zelf heb ik 3 testen gedaan: eentje van kv (alleen getest, was niet volgens de afspraak haha), volgende dag nog een van kv samen met mijn vriend erbij en die dag erna een digitale van cb om de zwangerschapsduur te bepalen. Daarna wel mee opgehouden eigenlijk. Onzekerheid blijft en vooral die eerste 12 weken zijn zenuwslopend! Stop lekker met testen en geniet van je zwangerschap :D.

6. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    gefeliciteerd en test hier het liefst ook elke dag hoor ;)

7. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Dank jullie wel, verschrikkelijk die testdrang inderdaad :p
    Had vanochtend ook weer de neiging, maar heb me nu gelukkig in kunnen houden. Bij mijn zoontje had ik dit niet.
    Blijft spannend en super leuk!

8. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Gefeliciteerd !!!!!

9. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd hopelijk gaat het allemaal goedkomen en zijn de eerste drie maanden zo voorbij super spannend!!!!

10. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    Gefeliciteerd! :) ik herken het .. ondertussenal 4 testen uitgevoerd omdat ik het niet kan geloven dat ik met 1 eileider zwangerben geraakt.. ik liep zonet inde action en moest mezelf echt tegenhoude er niet nog twee te gaan kopen hah . gelukkig een spoed echo gehad zaterdag waarop een mooie zwangerschapsring te zien was dus dat maakt het ook weer wat "echter"voor me. Geniet ervan!

11. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Dank je wel, jij ook gefeliciteerd :D
    Dat lijkt me ook ongelofelijk, gelukkig zit het nu wel goed in je baarmoeder
    Ik heb overmorgen mijn eerste echo en ben raar het dromen dat het hartje niet goed klopte, wat kan je je toch gek maken.
    We kunnen lekker gaan genieten en zo te zien, schelen we ook niet veel :D

Deel Deze Pagina