Goeiemorgen dames! Ik had gister middag een posi test van matcare, toen nog een beetje onzeker (vorige maand ook posi test en toen vroege mk) vanochtend weer getest met digi cb en matcare en ook deze twee duidelijk posi! Dus..... Ik ben ZWANGER! Hahahaha... Ik moet nog even wennen, maar dat komt wel goed Xxx
Geniet er maar lekker van, ook al is het nog zo onwerkelijk, als je het niet kan geloven kijk dan nog maar eens op je test
haha nou je hebt nu 9 maanden om er aan te wennen van harte gefeliciteerd, fijne zwangerschap gewenst.
hey meid van harte gefeliciteerd zeg goh wist nie dat je zwanger was joh. Nog veel last van symptomen? Heb nu last van ontlastin die er nie uit wil haha darvoor 2 dagen diarree gehad erg vage klachten. maar ben super blij voor je. xxx sunny
Hey Sunny, Dank je wel! Ja had het nog op "onze"topic gezet maar waarschijnlijk niet gelezen.. Ja voel me goed hoor.. alleen heeel erg moe en beetje last van mn onderbuik en duizelig maar verder nog niks! Jij nog steeds overtijd? Heb je al weer test gedaan? Ja dat ken ik, dan ga ik paar dagen niet en dan ineens gaat t heel makkelijk pfff.. hahah.. xxx Gina
oww haha vergeten denk ik stom zeg. Nee nog geen test weer gedaan zie van de week wel ff. Ik hou je in de gaten hoor hihi. ik ga slapen kom uit de nachtdienst. Doei doei xxx sunny
Ja wel in op de hoogte houden hoor..! Je mag ook een pb sturen hoor.. ben gewoon errug nieuwschierig hihi.... Ohhh ga lekker slapen meid! Welterusten! xx