eraring met sensitest dipstick?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mama van kiki, 2 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van kiki

15 jun 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

k ben deze maand voor het eerst gestart met de ovulatietesten van sensitest wie heeft hier ervaring mee ik zie precies een heel licht streepje maar is niet duidelijk te zien ,en op de verpakking staat moet duidelijk te zien zijn net zo donker als de test streep ,maar ik denk dat ik wel me eisprong gevoeld heb gisteren :$ ik doe netjes zoals het erop staat niet twee uur van te voren nog drinken en elke dag zelfde tijdstip ,dus zou me eisprong nu wel of niet geweest zijn heb een cycles van 25 dagen ongeveer .
    groetjes

2. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    De ovulatietest wordt als het goed is vlak voor je eisprong positief (even donker of donkerder dan teststreep)
    Dus misschien ben je al net te laat geweest en heb je na je ei getest.

3. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Oh klein leesfoutje van mij denk ik. Had je daarvoor ook al getest?
    Gewoon even door blijven testen!

4. Steefje1

Steefje1 Lid

19 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb ze deze maand ook gebruikt.
    1 dag na me menstruatie ben ik ermee begonnen (afgelopen zondag) maar het gekke is dat ik 4 lichte streepjes heb en heb vandaag 2x getest.
    1x om 10u en de 2e x om half 12.
    Die van 10u had weer een licht streepje en die van half 12 ineens bijna geen streepje meer.
    Ik had om 8uur voor het laatst gedronken dus het kan niet verdund zijn.

5. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Je hebt altijd wat LH in je urine die licht schommelt.
    Dus er kan wat verschil zitten tussen je negatieve testen.
    Vaak zie je vlak voor de piek wel een opbouw in streepje, maar ook dat hoeft niet.
    Je echte piek moet echt donker zijn.
    Succes!

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik heb deze maand elke dag, soms 2 keer per dag de sensitest gebruikt. Had zelfs geen schaduw van een tweede streepje. En uit bloedonderzoek en echo bleek dat ik vorige week een eisprong heb gehad. Super vreemd! Zelfs met ochtendurine zie ik maar 1 streep.

7. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Hmm dat is vreemd Vlinder84..
    Daar heb ik geen antwoord op, te weinig verstand van..

8. Vlinder84

Zelfs de gyn had er geen antwoord op, dus zo gek is het niet dat wij het ook niet weten :)

9. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ah gelukkig, ligt niet aan ons ;)
    Maar er moeten altijd uitzonderingen zijn op de regel, toch?

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik heb 13 iuis lang deze gebruikt en me nog nooit in de steek gelaten. wel zag je bij mij echt een oplopend streepje. ik testte rond 10u en als k wist dat het dichterbij kwam rond 4 uur nog een keer en als ik dacht dat ie positief was(dus even donker als controle streep) dan deed ik clear blue erbij (laatste paar iuis na mn mk)

11. mama van kiki

15 jun 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden willen jullie eens kijken naar me testte ik heb het idee dat ik vandaag een licht streepje heb staan zie.d. Ik het alleen of jullie ook vriend ziet het niet namen lijk :(

Bijgevoegde bestanden:

12. mama van kiki

15 jun 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    foto is niet echt duidelijk maar ik zie nu wel duidelijk een streepje hier maar nog lang niet zo donker als de teststreep dan zit me eisprong er nog aan te komen dan toch? of is het beter om het vanavond al eens "gezellig "te maken .

13. Vlinder84

Yup, al ben ik die liever niet :D

Deel Deze Pagina