Na 1,5 jaar kan ik hier eindelijk eens een duidelijke foto posten. Na de zoveelste negatieve test heb ik in februari bewust gekozen om mijn focus op het sporten en afvallen te verschuiven... met positief resultaat! Zaterdagavond testje gedaan tegen beter weten in tot ik plots tóch een streepje zag verschijnen! Ik stond te trillen op mijn benen. Zondagochtend nieuwe test die vreemd genoeg wel lichter is. Plots kwam weer de onzekerheid... zal het goed blijven gaan?! Net bij de huisarts bloedname gehad dus morgen ken ik mijn hcg waarde! Bang afwachten!
Zolang je geen bloed verlies hebt, denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken. De controle streep van de lichte is ook veel lichter en sommige meiden resten s avonds duidelijker. Gefeliciteerd!
Als je goed kijkt is de controle streep ook veel minder knal. Daar kan het ook Door komen. Gefeliciteerd
Gefeliciteerd ziet er goed uit. Het kan zijn dat je urine iets minder geconcentreerd was, want de controlestreep is ook lichter.
Gisteren bloedname gehad bij de huisarts en hcg was 278. De dokter maakte er geen punt van, maar mij lijkt het zo laag! Daarom vrijdagochtend een nieuwe bloedname om te kijken of het stijgt. Opnieuw bang afwachten dus...
Dat is nu net het probleem... omdat ik pcos heb, heb ik geen regelmatige cyclus. Mijn laatste menstruatie was 68 dagen geleden waardoor ik niet weet wanneer de eisprong was. Maar met deze hcg zal het nog maar heel pril zijn hè. Ik durf nog niet voor 100% te genieten na 1,5 jaar wachten
Aha, ik snap je onzekerheid. Hopelijk loopt het gewoon goed op en kan je snel genieten van je zwangerschap.
Vandaag nam mijn nieiwsgierigheid het toch weer over dus nog eens een testje gedaan. Heeft me gerustgesteld want ik zie toch een duidelijk verschil...