Na bijna 2 jaar mag ik eindelijk blij zijn. Ik was over tijd en voelde wel wat steekjes en tintelingen in mijn buik. Maar ik dachy: och ut zal wel een late menstruatie zijn. Mijn borsten voelde ook anders. . Maar ach niet elke maand is het zelfde. Inmiddels een week over tijd. Ik dacht: Goh. Laat ik eens een testje wagen. Dan is het negatief en kan ik het uiy mijn hoofd zetten. Maar 3 minuten later had ik een hartstikke positieve test in mijn handen!!! Toch wel speciaal. Op moederdag er achter komen je dat moeder wordt!! Ik kan het me nog niet helemaal beseffen. En mijn vriend die ik vanmorgen om 6.00 heb gewekt is nog helemaal in shock. . Maar het is toch echt waar!! Na 2 zware jaren kan ik eindelijk zeggen dan ik MAMA wordt!!
Het mooiste moederdagcadeau! Wat zal jij stralen vandaag! Van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van!
Dank jullie wel!! Zeker heel speciaal op moederdag. Ik kan het toch nog niet helemaal bevatten. Maar het is gewoon echt!!
Wat grappig! Ik ben er ook op moederdag achter gekomen dat ik zwanger ben! Ik dan wel van de 2e na 10 maanden proberen. Wat een opluchting als het dan toch is gelukt he!!! Gefeliciteerd en geniet ervan! Xx