nah zoals de meeste wel weten hoe onzeker het was ...is er sinds vandaag dus goed nieuws ...HCG was dusdanig gestegen dat ik wel zwanger moet zijn ...dus bij deze ...yessssssss ik ben zwanger
Ja super meis!Goed om je hier te zien staan! Geniet er lekker van en feliciteer je mannetje ook he!! Liefs Nies
supers asjuh eindelijk gelukkig hoefde je , je eileider niet te laten spuiten . van harte meid. liek.
Nogmaals van harte gefeliciteerd zeg! Wat een spanningen allemaal! En nu genieten en van je zwangerschap WOW liefs ster
Wow Asjuh super meid !!! Ik ben zo heel erg blij voor je ! Na al die onzekerheid en emotioneel heen en weer gezwier eindelijk fantastisch nieuws !!!
ja en helaas blijft het voor mij nog onzeker/onwerkelijk totdat ik het hummpie heb gezien .. maar wel erg blij
super de puper meid! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!! Ben heel heel blij voor je... enne die onzekerhied gaat weg als je je kleine gezien/gehoord hebt!
Whaaaaa Asjuh!!!! Toch wel dus Ben heel erg blij voor je en hoop dat je snel op je wolkje mag gaan klimmen! Geniet ervan meid!