Hoi, Ik zat vandaag op dag 47 van mijn cyclus en dacht maar eens een testje te doen. Vanmorgen getest en twee duidelijke strepen!!!! Ik kan het niet goed bevatten. Een uur later weer getest en weer positief. JOEPIE!!!!!! Ik heb vanochtend 2x met Clearview getest en ik heb net nog maar een CLearblue voor morgenochend gekocht. Voor alle zekerheid!! Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen, maar ik doe het niet. Dan maar hier SCHREEUWEN!!! Gr. Lieverd
gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd lieverd, nogmaals. geniet ervan. ennu die derde test is vast ook positief hoor, maar wel lekker om weer die twee streepjes te zien.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat het zo snel gelukt is, geniet er maar lekker van! Die test voor morgen is 100% zeker positief hoor!
Ja ik snapt er helemaal niks van, en ik had me test nog op een rare plaats gedaan ook: Ik was naar de zonnebank, en me vriend ging eerst en ik erna, (zit bij een drogisterij in) en ik kon het niet laten om de test vast te doen, dus ik naar het toillet en na een paar seconde al 2 dikke strepen!!! dus ik naar de zonnebank toe rennen waar me vriend onder lag en die viel er zowat onderuit was in het begin wel wennen maar we kunnen nu al bijna gaan uitkijken op de bevalling. xxx Marijke
Bedankt Harley!! Ik had het ook helemaal niet meer verwacht. Ik dacht echt dat ik een enorm lange cyclus zou gaan krijgen. Ik ga voor jou ook hard duimen hoor!