hoikes, Ik heb vandaag getest en heb 2 mooie streepjes. Alles is nog beetje vol ongeloof en ik denk dat ik nog niet volledig geloof dat ik zwanger ben. Voel me het ook nog niet, amper kwaaltjes behalve meer moe dan anders. Ik heb manlief om een extra test gestuurd ☺️, kwestie van zeker te zijn. Als alles goed verloopt zouden we uitgerekend zijn 5 februari.. duimen dus. Ik probeer testje bij te voegen. Hopelijk lukt dit. Gr sylvie
Gefeliciteeerd met je zwangerschap. Wil jij gezellig bij ons op de club uitgerekende 1 tm 15 februari aansluiten en mee kletsen?
http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/♡uitgerekend-1-t-m-15-februari-2019♡.676437/page-14#post-21541388
Gefeliciteerd! Mooie test. Geen twijfel over mogelijk maar heel herkenbaar dat je nog keer wilt testen om zeker te weten!
Goedemorgen allemaal, Gisteravond een eerste test ertegenaan gegooid. Ik kon echt niet meer wachten.. en geloof het nog steeds niet! Lig nu alweer 1,5 uur wakker... en als ik op de test kijk is het toch een knallende streep! We kunnen ons geluk niet op. Ik vroeg me alleen af of er al een groep is voor toekomstige mama's van februari 2019? Waarschijnlijk ben ik de 16e uitgerekend en ben er door m'n ivf traject vroeg bij.
Heee @Zolta !! Ook van harte gefeliciteerd! Ken je nog van het andere draadje, wat fijn dat jij nu ook positief bericht hebt! En ook nog voor @Sylvie866 al een beetje aan het idee gewend?
Hi @BB83, Dat mag je zeggen ja. Wat goed om je hier tegen te komen. En ook voor jou gefeliciteerd. Wat een super nieuws. Het heeft bij ons beide vast aardig wat bloed, zweet, tranen en emoties gekost... maar ben trots op je!!