Dag dames, Mijn dochter is nog maar bijna een half jaar en ik ben alweer zwanger. Gisteren zijn we hier achter gekomen, nadat mijn vader vorige week is overleden. De cirkel is rond papa!
Nou meissie,van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En tevens ook nog gecondoleerd met je papa Liefs en een knuff...
gefeliciteerd met de zwangerschap meid fijn dat het al zo snel weer raak is! gecondoleerd met je vader.
Wauw, dat is vast een heel dubbel, maar speciaal gevoel! Van harte gefeliciteerd! Probeer er lekker van te genieten... Liefs Jenna
Van harte gefeliciteerd en veel sterkte de komende tijd. Mijn vader is overleden toen ik 5 maanden zwanger was van de eerste, dus mocht je erover willen praten stuur me gerust een berichtje. liefs Philly
Dubbele gevoelens dus... Wat vervelend van je vader, gecondoleerd. Maar daarnaast natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Groetjes
gecondoleerd! sterkte met het verlies van je vader. Maar van harte gefeliciteerd met het nieuwe geluk dat je in je leven gaat krijgen!
Bedankt voor alle felicitaties. HIer kan ik mijn hart tenminste een beetje luchten. Wil het nieuws nog even voor mij houden. Eerst nog maar een paar weken rouwen....