Verschrikkelijke hoofdpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiwi1, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Dag dames,

sinds ongeveer een week heb ik last van erge hoofdpijnen. De pijn duurt de hele dag, ik wordt er elke ochtend mee wakker. Gisteren naar de huisarts geweest en die zag aan de hand van mijn urine dat ik te weinig eet en drink en te weinig zout gebruik. Ik had echt niet het idee dat ik te weinig at, gewoon hetzelfde als voor de zwangerschap, misschien ietsje minder door de misselijkheid. Over te weinig drinken had hij gelijk. Dus sinds 2 dagen eet ik meer en regelmatiger, drink ik veel meer water en neem meer zout. De hoofdpijn houdt echt nog steeds aan, ik word er zooo moedeloos van. Ik kan hierdoor echt niets meer. Volgens de dokter zal dit toestand ongeveer een week duren voordat er verbetering optreedt. Paracetamol innemen mag en dat doe ik ook maar dat helpt totaal niet.
    Herkent iemand dit en zo ja wanneer trad verbetering op?

Alvast bedankt en groetjes,
    Kiwi

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hebben ze ook je bloeddruk nagekeken?

Anders toch een week afwachten!

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ja, bloeddruk is nagekeken, dat was ok. Vogens dokter was het echt de uitputting. Kan het mij haast niet voorstellen omdat ik redelijk normaal at.

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Heeft denk ik meer met je drinkgedrag te maken! Ik denk dat hij uitdroging bedoelt. Je moet ongeveer 2 1/2 liter drinken op een dag.

5. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Had ik ook. Moest ook echt enorm veel water drinken. Ook 's nachts, anders kreeg ik alsnog 's-nachts hoofdpijn.
    En ik heb ook gemerkt dat bij mij koffie een grote invloed heeft. Als ik de ene dag 1 of 2 kopjes koffie drink, en de dag erna niet, krijg ik al hoofdpijn.

Dus drinken, drinken, drinken!

6. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik weet niet of dit bij jou het geval is maar als ik op m'n rug slaap 's nachts dan krijg ik daar zo'n hoofdpijn van en na het even opgezocht te hebben blijkt dat het niet zo goed is om op de rug te slapen omdat alle gewicht van de baby dan naar beneden drukt en dan op een zenuw zou duwen die die hoofdpijn veroorzaakt... Dus beter slaap je op je zij. Maar weet natuurlijk niet of dit bij iedereen hoofdpijn veroorzaakt..

7. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik merk ook dat als ik te weinig drink ik mega koppijn krijg. Inderdaad dus veel drinken! ik sleep tegenwoordig maar altijd een flesje water mee die ik kan bijvullen. wel zo handig.

8. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Herkenbaar! Het is er nu een maand of drie de hele dag, soms op de achtergrond, maar soms hou ik het niet meer... Heb mijn ogen na laten kijken (advies van de verloskundige), die zijn in orde, drink liters water per dag, moet me daar echt toe zetten, maar het helpt niets. De huisarts heeft me doorverwezen naar een neuroloog. Moet daar maandag naartoe. Ben benieuwd of het wat oplevert. Ik neem trouwens zelden een paracetamol ertegen in, het helpt erg weinig dus bewaar ik dat voor de momenten dat ik niet weet waar ik het zoeken moet.

Deel Deze Pagina