zijn eerste tandje! al wekenlang wordt hij s'avonds vaak wakker huilend van de pijn bult op zijn tandvlees. en vanavond bij de luierwissel vond ik zijn billetjes wat rood. hij ging om 18uur heerlijk slapen om vervolgens om 22:45 keihard krijzend wakker te worden. ik voel boven aan zijn tandvlees, hmm alleen een bobbel. ik ga naar beneden met hem wil er dentinox op smeren, en voel weer en welja ik voel daar een innieminie klein scherp randje. ik zat helemaal te glunderen! moest het ff delen. ben zo blij dat hij eindelijk een tandje heeft!
Wat leuk! Hihi. Kynan ook van de week, de eerste, zo leuk. Maar dacht dat het wel even duurde want hij had helemaal geen bobbel of niks. Alleen de voorafgaande nacht 39 graden koorts, verder niks.
WOEIIII! Leuk is dat hé? Vigo heeft sinds deze week zijn 3e tandje door! Wat kun je dan trots zijn hé?!
Geweldig.. Leuk hoor. Demi heeft nu erg last van haar 4e tandje wat doorkomt.. pff nog ff doorzetten.
leuk joh! ik moet er hier nog even op wachten. even off topic, de volgorde van de maanden klopt niet helemaal in je banner (wel erg leuk zo iedere maand een foto)
AngelEyes, Ik heb vandaag een onderwerp geopend, omdat ik niet weet wat er met mijn zoontje is. Maar als ik jouw verhaal lees, heb ik wel wat herkenning. Is jouw zoontje ook iets minder actief en vrolijk als normaal? Pete is niet echt ziek, maar ook niet echt helemaal lekker. Hij heeft maandag iets verhoging gehad, heeft ook al bijna 2 weken lekkende poepluiers en sinds een paar nachten wordt hij af en toe wakker om even te gaan huilen en daarna weer verderslapen. Vannacht was hij enorm aan het krijsen en is zelfs een uur uit bed geweest, hij was gewoon niet te troosten. Groetjes Saskia
Sassie1980, ik denk dat je kindje ook een tandje krijgt. Sommige kindjes hebben er meer last van dan anderen. Angeleyes, gaaf he? Fleur kreeg ook een paar weken geleden een klein streepje rechtonder...om van te huilen zo lief! En nu elke 2 dagen zoiets, als ik haar uit bed haal en ze lacht dan is dat streepje steeds groter en breder! Zo leuk om te zien, staat ook schattig. Ga zijn tandenborstel maar vast kopen, Fleur vind het lekker en bijt dan lekker op die borstel! Leek mij een beetje vroeg maar het CB zei meteen te beginnen....joehoe...weer een handeling erbij voor het slapen gaan groetjes, M