Nu mag ik hier ook een berichtje neer zetten Op 2de paasdag heb ik een test gedaan en toen was het nog een beetje twijfel of ik nu iets zag of niet heb em toen ook uit elkaar moeten halen. Vanmorgen weer een test gedaan en er staat een streep wel licht maar ik zie de streep duidelijk staan zonder te slopen Ben nog helemaal beduust en kan het allemaal nog niet bevatten. Vind het nog een beetje raar om nu te denken en zeggen van ik ben zwanger. Liefs wolly
Dank jullie wel allemaal. Vind het nog steeds raar al die felicitaties, had nooit gedacht dat ik hier ook een berichtje kon schrijven in het "ik ben zwanger topic" Ik ben gewoon zwanger
En hier natuurlijk ook even mijn berichtje GEFELICITEERD WOLLY Wat een fantastisch bericht Ik wordt er echt blij van Ga er maar heerlijk van genieten, het is je enorm gegund Groetjes Scat
Wauw meid wat geweldig! Van harte gefeliciteerd joh Enne....ik weet precies hoe je je voelt....vreemd he om nou ineens degene te zijn die zwanger is
Ja echt wel het is zo'n raar gevoel ik denkt dat dat komt omdat je steeds die maanden in onzekerheid zit, en zh in en zh uit loopt en als je dan moet testen dat het weer nega is en nu is het zover en dan kun je het gewoon niet geloven. Heel bizar.