Halllo allemaal, wat leuk zo'n forum. ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Xandra. Februari ben ik getrouwd en alhoewel helemaal nog niet gepland ben ik door de pil heen zwanger geworden. Toch zijn we er erg blij mee alhoewel het voor mij w.s. heel wat heen en weer naar het ziekenhuis zal betekenen. aangezien ik epileptie heb en een schildklieraandoening gebruik ik dus medicijnen die een ietwat verhoogde kans geven op aangeboren aandoeningen. ook omdat ik door de pil heen zwanger ben geraakt had ik 16 april al een afspraak bij de gynaecoloog die een echo heeft gemaakt. hij constateerde dat het vruchtje w.s. 5 weken oud was op dat moment. (dus 7 weken zwangerschap van de 40 w.s.) 9 mei moet ik dan opnieuw terug voor een uitgebreidere echo zodat ze iets beter kunnen inschatten hoe oud het is. verder over mij: - ik werk momenteel op een basisschool. ik coordineer de overblijf en naschoolse activiteiten etc. - ik heb voorheen gewerkt in de jeugdhulpverlening. kinderopvang en kraamzorg - ik woon samen met mijn man en 3 katten in r'dam nou tot zover groetjes Xandra
Hoi Xandra welkom hier op dit top forum! Het is hier erg gezellig en je kunt hier veel informatie opdoen. Gefeliciteerd met je (ongeplande) maar gewenste zwangerschap!
Van harte welkom hier en natuurlijk super gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan me voorstellen dat er e.e.a. moet worden onderzocht! Ik hoop dat er geen nare gevolgen zullen zijn! Geniet van je zwangerschap! Elmo