weet iemand wat het kan zijn mijn zoontje huilt ineens weer heel erg zelf snachts word hij weer wakker. Niks is goed wat we doen overal huilt hij om. Ik moet wel zeggen dat hij sinds een paar dagen gewone melk met bambix erdoor heen krijgt misschien zou het daar aan kunnen liggen of zou het toch een sprongetje kunnen zijn ik ben radeloos op het moment groet daphne
heb net ergens gelezen dat er een 11 mnd sprong is en dat die heftig kan zijn.... Mijn ventje huilde vannacht ook (anders ook nooit) maar hij heeft denk ik last van zijn tandjes, zou dat het nit kunnen zijn bij Vin?
Misschien tandjes? Of idd een sprong. Ik weet bij Yara dat ze rond de 8 maanden níet te genieten was. Alleen maar huilen en vroeg wakker. Ik denk dat het een fase is waar je (helaas) even doorheen moet. Veel succes
hoi zomaar het zou misschien ook heel goed kunnen dat het de tandjes van vin zijn heeft er pas 2 dus die kan is inderdaad ook heel groot groet daphne
Ik zou voor alle zekerheid de gewone melk weer even weglaten..krijgt hij die ook vlak voor het slapen gaan, of 's ochtends?
hey daphne ik zou ook zeggen laat die melk eens vallen. Bij ons in België raden ze aan om geen gewone melk te geven voordat ze 1 jaar zijn, wegens koemelkeiwit allergie. als het daar niet aan ligt dan kan het inderdaad tandjes zijn. En als je het niet zeker bent dan kan je altijd eens een dokter raadplegen.