Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

#181 Infantem Amor, 13 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jan 2012
    Hehe eindelijk afgewerkt nadat ik eerst nog even een zorgvrager heb moeten zoeken, die is heel ziek en deed niet open dan krijg je bijna een hart verzakking... Uiteindelijk bleek ze uit eten met haar zus en was ons hoofdkantoor vergeten dit door te bellen...

Bij de eerste keer met de buurvrouw binnen dus toen wist ik zeker dat ze niet binnen gevallen was of iets dergelijks... En net nog even terug geweest want toch voelt het dan niet goed om weg te blijven.. Al zei mijn collega ga maar naar huis, gelukkig zit zij voor mij op de terug weg...

Blijf misselijk... hoofdpijn... maar mijn lijf heeft me nu ook al eens in de steek gelaten dus ik wacht rust mijn ongi af komende woensdag en dan weer goed klussen komende maand!!
    Moet alleen zo ongelofelijk piesen ;) heb van morgen 16 zorgvragers gehad en vanavond ook weer 16 ongeveer... en denk dat ik er bij 4 niet naar toilet ben geweest (omdat daar te vies is om te plassen), maar ja kan ook alles zijn... Dat is weer het nadeel van de thuiszorg loop veel koud en warmte verschillen in... Maar normaal heb ik het niet ZO erg...

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @siesi : ik moest de kerstboom nog opruimen ;) Verkeerde naam getypt. ja ik weet het...erg laat he...haha. Wat schattig van je hond. Weet je in ieder geval dat ie ook van kinderen houdt ;)
    Heel veel plezier morgen in de efteling!!

@kooten : Nog steeds een smiley? Hopelijk springt je ei snel...gewoon nog ff er tegen aan gaan...hihi..

@kayleigh : Dan heb je veel zorgvragers gehad vandaag. In de thuiszorg gaat dat ook wel snel he. Dan 10 minuten naar die, dan weer 20 minuten naar de ander. Wat vervelend als er dan iemand kwijt is maar gelukkig was ze ergens uit eten.

Welterusten iedereen. Ik ga zo naar bed. Ik moet het weekend werken dus weet niet of ik het weekend hierop zal komen...wel zal ik dan veel bij moeten lezen vrees ik...hihi...
    Tot snel dames!

3. Infantem Amor

Vanavond viel het nog mee, soms heb ik 26 mensen alleen de avond... Als ik een niv lager zit zeg maar, nu had ik veel mensen waar ik 30 min ingepland stond dan heb je der niet zo veel...

Werkse morgen en weltrusten voor nu.
    Ik en nu dus klaaaaaaaaaaar wakkeeeeeeeeeeeeer

4. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey meiden!!!

Ik heb gisteren ook weer lekker gewerkt, druk maar wel veel gedaan en ook veel administratieve werkzaamheden en werkzaamheden omtrent mijn werkbegeleiderstaak kunnen doen..

@Kayleigh.. ja je ziet soms heel wat mensen in de thuiszorg op een avond he?Maar 10 min per zorgvrager?Dan is het alleen steunkousen uit??Ik kom eigenlik niet bij die clienten, meestal staat er minimaal 20 min ingepland maar vaak langer..(wondzorg, spuiten, catheteriseren, medicatie en adl etc)Vervelend he als je voor een dichte deur komt te staan en je weet niet wat er aan de hand is.Ik had gisteren een man die kreeg een insult..was best heftig..Het leek ook een beetje een epileptisch insult, zat soort van clonisch tonische fase in..maar die man is niet bekend met epilepsie..dus in overleg met de huisarts wordt hij nu doorverwezen naar de neuroloog.Dat vind ik ook erg fijn, we hebben een zelfregulerens team en mag ook best veel zelf regelen...

@Siesi..ik was inderdaad niet diegene die de kerstboom nog moest opruimen haha..die is er bij mij allang weer uit!!;)Wat lief van je hond!!Senna is ook lief voor kindjes..Jeroen(mijn man) en mijn petekindje komen vaker hier logeren en ze zijn dan de beste vriendjes..alleen dat slikken vind de kleinste(9 maand) niet altijd even fijn..De andere van 3 zegt altijd dat ze met senna wil gaan kussen hahaha

@Kiekske..Jij bent nu in het ziekenhuis en hebt je punctie waarschijnlijk al gehad..heb aan je gedacht..hoop zo dat ze de eitjes hebben kunnen krijgen die ze graag wilden hebben..Laat je ons weten hoe het is gegaan als je weer terug bent?

@Kooten..ik heb geen smiley testen, maar gewoon dipsticks waarbij ik moet kijken of er twee streepjes verschijnen...ga morgen beginnen dan zit ik op dag ehm 9 geloof ik van mijn cyclus..maar ja ik heb ttoaal geen zinzicht in wanneer mijn ovulatie is..

@ jeetje..je hebt inderdaad nogal wat meegemaakt..ik kan me heel erg goed voorstellen dat je cyclus daar van slag van is..Sterkte..is allemaal niet niks..

@Lia..weer een anchtje verder..nog rare dromen gehad vannacht?En ja dat vele plassen hoort erbij he??:)Doe je ook mee aan moeders voor moeders??Als ik zwanger raak wil ik daar wel erg graag aan medoeen. althans als mijn hcg productie voldoende is..Hmmz eerst maar eens hopen dat ik ooit zwanger raak..

@ikke dus je fotoboek is af??:)Ik heb hier nog een waardebon liggen voor een fotoboek, maat L..ik kan alleen niet uit de voeten met die software..Ik werk in de thuiszorg in Stramproy/Hunsel(zegt jullie waarschijnlijk niks haha)Wilde je op de grote Beek werken in Eindhoven dan??heb je trouwen op het Fontys gezeten in Eindhoven??

Dames ik ga even de satd in.had een afspraak met een "vriendin"maar die heeft weer eens afgezegd!Ben daar zo teleurgesteld over..is al de zoveelste keer..Baal daar echt van.Maar ik zal jullie niet lastigvallen met mijn gezeur..Ga ef boodschappen doen, ef naar drogist en dan lekker met Senna een uurtje wandelen..huisje poetsen want vanavond komt mijn schoonzus met de kindjes eten..(onze mannen zitten immers in Barcelona)..en dan nog naar een verjaardag...

Groetjes liz

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier toch nog ff een berichtje van mij.
    @Kayleigh : heb je nog lang wakker gezeten?

@ Kiekske : hoe is je punctie vandaag gegaan? Hopelijk hebben ze veel eitjes aan kunnen prikken.

@Liz : Ja mijn fotoboek is af. Als je bij help kijkt in het foto programma staat volgens mij alles uitgelegd hoe je het boek kunt maken. Opzich wijst het zich vanzelf dan. Veel succes...
    Ow ja stramproy ken ik wel. Ben er wel eens in de buurt geweest of doorheen gereden dacht ik...
    Ik heb niet in Eindhoven op school gezeten.
    Voor school is dat te ver weg.
    We zijn voor uitstapje een keer naar Eindhoven geweest maar niet daar wat jij bedoelde. We zijn op 2 afdelingen geweest. Bij de jeugd forensische kliniek, en de kliniek intensieve behandeling.
    Was erg interessant.
    Ik heb trouwens ook de ovulatie testen van dip stick gebruikt. Zijn wel handige dingen als ze je piek meten...hihi...bij mij was ie moeilijk te vinden...

Nu ga ik douchen en eten. Dalijk weer werken.
    Tot snel dames!

6. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Waaaah ben ikke1987 vergeten hahaha.

@ikke, Ik duim voor je mee dat je ongesteldheid uitblijft deze keer! oh en werk ze.

Zo, nu iedereen gehad :p

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lia, wat een droom toch weer. Het hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen...hihi. Wat goed dat je je hebt opgegeven voor moeders voor moeders. Ik ga dat ook echt doen, en zeker nu we in de MMM terecht zijn gekomen. Nu weet ik ook hoe het is als je niet meteen zwanger wordt....;) Leuk is dat 9 maaden dagboek he. Wij hebben het ook al heel lang in de kast liggen voor als het zover zou zijn...het ligt nu nog steeds te liggen..och ja..ooit hoop ik erin te kunnen schrijven.
    Wat betreft de namen die je hebt gekozen. Ik vind ze beide echt heel leuk. Finn heb ik ook een tijd gehad op mijn lijstje voor een jongen..Maar ik ken bij ons in de buurt een aantal mensen die deze naam al hebben, dus voor ons geen optie. Voor een meisje vind ik de namen moeilijker kiezen...faith vind ik ook wel leuk, wat vind je daarvan?

@Liz : ja ik vind het ook wel heel stom dat vriendinnen op het laatste moment afzeggen. Kan ik niet uitstaan. Kan ik me zo boos over maken. Kijk, een werkopdracht of iets kan ik nog wel begrijpen maar niet om 1 of andere vage reden. Weet niet wat haar reden was, maar vind het gewoon stom...veel plezier in de stad!

8. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Siesi, geniet van het dagje Efteling, wij gaan binnenkort ook weer.... zo leuk! Ben gek op de Efteling! Zo lief van je hond!

Lia, leuk zo'n 9-maanden-dagboek, veel plezier met het invullen de komende maanden, zo speciaal als jullie kleintje dit straks kan lezen. En die namen, ik vind ze erg leuk!

Liz, zo rot hè, als een vriendin telkens afzegt, heb ook zo'n vriendin gehad die telkens weer iets had. Hopelijk heb je toch veel plezier in de stad, dat kan ook best leuk zijn alleen.

Ikke, ik ga ook maar eens kijken naar de fotoboeken van Hema, heb daar eigenlijk nog nooit foto's besteld, maar ben over kruidvat niet altijd tevreden.

Kayleigh, heb je nog een beetje kunnen slapen na zo'n drukke werkdag.

Paparo, hoe is het met je meisje, heeft ze nog veel last van haar mondje?

Kooten, gewoon klussen meid, dat dat ei goed gebruikt wordt ;)

Kiekske, ben benieuwd hoe het is gegaan vanmorgen, hopelijk alles goed gegaan en 3 super eitjes! En nu weer afwachten wanneer je dan terugplaatsing krijgt, hoop zo dat alle 3 gaan uitgroeien tot een super embryo.

Hier: geen verandering en niet meer getest.
    Vandaag heeft de oudste kinderfeest en dan vanmiddag ook nog even op bezoek bij mijn moeder. Kom vanavond wel weer even spieken.
    Fijne dag vandaag!

Groetjes Jeetje

9. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Even nog een snelle update, helemaal uit het niets is mijn menstruatie gearriveerd. Zal mijn cyclus even veranderen naar 33 dagen en dan vol goede moed naar een nieuwe ronde. Nu even bankhangen, want de buikpijn is echt meteen weer niet te harden.

Groetjes Jeetje

10. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Liz o jij hebt die dipsticks. En dat je geen inzicht hebt ik je cyclus dat had ik ook niet, met een cyclus van 42 dagen de vorige keer wist ik totaal niet wanneer ik moest beginnen. Gewoon op tijd doen en geduld hebben. Mijn mij kwam hij uiteindelijk netjes op dag 16.

@lia ja ik schijn nog steeds een piek te hebben, althans gisteravond. Helaas wat vriend lief gisteren pas laat in de nacht thuis dus vanmorgen maar even geklust. Nu maar afwachten, wij hebben ons best gedaan.

11. paparo

paparo Lid

8 jan 2012
    61
    0
    0
    Hoi dames,

Alweer even geleden dat ik geweest ben.... heb gisteren een hele zware migraine aanval gehad.... Waarschijnlijk nog een nasleepje van de schrik van donderdag....pff... gelukkig was ik er op tijd bij met medicijnen en ben ik meteen plat gaan liggen dus gaat het vandaag op nog een beetje moeheid en hoofdpijn alweer een heel stuk beter......... vandaag drukke dag gehad.... poetsen, boodschappen tja je kent het wel...... Nieuwe laarsje gekocht met mijn meisje.... want ze heeft het seizoen weer net niet gered... dure hobby die schoenen..... haha...

Kayleigh... Hoe gaat het? Al wat minder misselijk?

Jeetje..... Tja idd balen toch ongesteld, maar goed op naar een nieuwe ronde... was het bij je vorige kindjes snel raak? Succes met de buikkrampen... Heeft de oudste een leuk kinderfeest gehad? Wat is eigenlijk de leeftijd van je kids?

Lia.... Heb je het 9 maanden boek van Beatrijs?? Of een andere... is in ieder geval wel leuk!!! Balen zeg die misselijkheid... gelukkig weet je dat het voor een goed doel is en dat maakt het makkelijker... Heb je ook moeten spugen? Ik was van mijn dochter de heeele dag door misselijk, maar hoefde gelukkig niet te spugen!!

Siesie.... balen he.... die kinderkliekjes waar het alleen over kinderen gaat en dat je zelf eigenlijk niet echt mee kan praten, maar het wel zou willen.... Maar goede moed houden.... 3 rondes is nog niet zoveel.... de meeste doen er toch wel een paar maanden over!!

Kiekske.... breng je ons snel op de hoogte?? Ben heel benieuwd hoe het gegaan is!!! Lijkt me echt heel spannend!!!

Kooten...... Lekker doorklussen..... probeer je niet teveel te focussen op de smileys... t is fijn dat je nu een indicatie heb van wanneer je eisprong ongeveer is.... Voor de rest blijft toch ... lekker genieten van je man- vriend..... Hoe meer ontspannen je er mee om gaat hoe beter het lukt zeggen ze wel eens!!!

Liz... balen ja zo´n vriending... gelukkig had je nog een hoop leuke dingen op je programma staan.... Ik heb zelf sinds ik mijn dochter heb ook het contact met 2 vriendinnen verbroken.... Die liepen al een paar jaar moeizaam en tja je hebt dan toch minder tijd en bent je veel bewuster van welke mensen je nu echt belangrijk vindt..... dus dat hielp mij toen...

Ikke..... idd nu maar hopen dat het misschien ook maar even uit blijft want dan kijken ze snel verder..... ben heel benieuwd wat ze gaan doen dan.... Weet je dit al?

Iedereen.... Bedankt voor de lieve reacties voor mijn meisje... t gaat nu al stukken beter... het geneest heel snel... de lijmkorst viel er erg snel af, maar daaronder zag het er goed uit.... Het is ook maar een kort recht streepje dus ik hoop dat je er niet veel van blijft zien.... Morgen mag ze weer in bad... nu zit er alleen nog een gewoon korstje op.... Vannacht werd ze om 5 uur wakker (eng gedroomd) denk ik en wilde ze in ´t grote bed slapen´...... haha...heerlijk... mijn man en ik zijn echte knuffelaars en vinden het heerlijk als ze bij ons komt slapen... ze heeft dus heerlijk tussen ons in liggen slapen tot 9.30 uur.... lekker met zijn allen uitgeslapen... Eigenlijk slaapt ze altijd heel goed in haar eigen bed... maar soms met fases of als ze gedroomd heeft wordt ze wakker en komt ze even gezellig bij papa en mama!!!
    Truste allemaal en misschien tot morgen!!!??

12. Infantem Amor

Ha dames,

Liz... Ja soms zie je echt veel zorgvragers, voor hen ook wel vervelend dat zij er ook zoveel van ons zien... Onze min verschillen van 10 tot 60 min. Schrok inderdaad normaal is ze altijd thuis! Ook heftig van jou zorgvrager... Ik kwam gister aan de deur bij een zorgvrager tegelijk met het busje van de dagopvang en loeiende sirenes van de ambulance zorgvrager had spasme aanval in busje en die chauffeur heeft meteen ambu gebeld, die hebben mijn taak gedaan, zorgvrager in bed gelegd. Was nummer 3 in 2 weken tijd...
    En wat balen van je vriendin, ik heb met mijn huwelijk ook een van mijn beste vriendinnen de deur gewezen, zij zou mijn getuige zijn, maar liet niks meer weten omdat een andere vriendin niet uitgenodigd was.. En een andere vriendin die eigenlijk veel verder van ons afstond heeft toen zelf alles qua vrijgezellen feest (dit zou die vriendin regelen) op zich genomen dat ik echt dacht zo leer je echt je vrienden kennen.

Lia, leuke namen... Wij willen een korte naam voor een jongen liefst engels bijv luke of jake... Voor een meisje een dubbele naam bijv Evalynn of Isobella of Madelynn... Vervelend van die dromen zeg, maar ze zeggen dat, dat ook weer snel verdwijnt. Leuk he zo'n 9 mnden boekje, heb die een cadeau gedaan aan mijn schoonzus en mijn vriendin... Die schreven beide alles op losse briefjes...

Jeetje, wat balen van je ongi maar nu kun je wel weer verder naar de volgende ronde... Hoop dat je snel zwanger mag worden.. ;)
    Hoe was het kinderfeestje van je dochter?

Kiekske, ben zo benieuwd hoe het is gegaan... Hoop dat alles goed met je gaat en je snel duidelijkheid hebt... Denk aan je meisje...

Siesie, jammer dat je nu niet mee kon kletsen, vind dat zelf vervelend als ze dan aan je gaan vragen waarom je zelf nog niet bent begonnen enz... Lief van je hond, onze hond vond kindjes zo leuk dat ze soms bijna in de buggy er bij kroop en veel mensen hadden schrik van haar omdat ze eruit zag als een echte wolf ;), maar zo lief likken deed zij ook...

Kooten, heerlijk klussen blijven ;)... Als je maar van elkaar geniet en niks te kramp achtig doet... Mijn man en ik genieten ook alleen maar gaan niks verplicht doen... Maar hij heeft altijd door wanneer ik mijn ei heb dan komt hij zelf al naar me om te klussen...

Ikke, hoop dat je ongi nog even uitblijft dan... Dat ze maar eens goed kijken wat er aan de hand is... Hebben ze al gekeken naar PCOS?

Paparo, wat vervelend van je migraine.. Fijn dat je, je al beter voelt... En fijn dat je kleine meid zo goed hersteld... Gelukkig herstellen die beter dan wij he... En lekker he zo'n kleintje in bed om te knuffelen... Kleine van een vriendin van ons kruipt altijd als wij daar slapen bij ons in bed... Dan duwt ze mij opzij want dan moet ze in de armen van mijn man liggen tot hij wakker word ;) :p, deugniet dat ze is...

En ja hier gaat het nu wel wat beter... Heb ontzettende hoofdpijn al de hele dag... Kon vannacht amper in slaap komen. Sliep pas om 02.00 uur en werd van morgen om 7.30 weer wakker... Veel gedroomd vannacht en veel moeten plassen als ik niet sliep... OOK nu weer klaar wakker... Maar ga nu toch al eerder liggen in de hoop dat ik toch stiekem in slaap val... Morgen naar verjaardagen van mijn beste (zwangere, 26 weken) vriendin en haar man. Ben benieuwd hoe het met mini is... Ik wil haar niet vertellen wat ik denk dat het word, dus nu zegt ze mijn ook niet wat het word :)... Noemt de baby telkens mini zodat ze zich niet verspreekt... Als ik het goed heb krijgt ze 2 cadeau's, manlief en mijn moeder weten het dus ik kan niet vals spelen ;)

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat balen dat je ongesteld bent geworden, maar nu kun je wel weer voor de volgende ronde beginnen. Ik wil ook wel eens weten of je bij je andere kindjes lang hebt moeten klussen? Ik hoop dat je snel zwanger bent.

Kooten, jou piek duurt wel lang he. Kun je tenminste wel goed aan de bak met je man...haha..ik hoop dat je eitje snel bevrucht wordt ;)

Paparo, Sjee migraine, dat is vervelend he. Heb er ook regelmatig last van. Paracetemols en lekker rustig aandoen doet wonderen. Hoe gaat het nu met je? gelukkig gaat het wel goed met je kleine meid. En nieuwe laarsjes zijn altijd leuk om te kopen voor zo'n kleintje he. Ze groeien er wel snel uit, maar dan heb je wel een goed excuus om te shoppen...hihi..Wat lief dat ze zo heerlijk bij jullie kan slapen. Daar moet je nu nog maar lekker van genieten voordat ze het niet meer wil..

Kayleigh : Wat een verhaal toch weer van je werk, en ook van je vriendin die zo stom heeft gedaan om niks meer te laten weten. Jullie zijn diegene die trouwen en daar heeft niemand wat over te zeggen wie je wel en niet uitnodigd voor iets. Heb je goed gedaan van die vriendin want die vriendin is jou niet waard zo. Ik heb ook een keer mijn beste vriendin de deur gewezen omdat ze alleen maar aan zichzelf dacht. Daar kan ik echt niet tegen he.
    Heel veel plezier op de verjaardag van je vriendin vandaag. Ik hoop dat alles goed is met mini en dat je vriendin maar goed verwend wordt vandaag. Nog ff geduld en dan weet je wat ze krijgen...een jongen of een meisje... Hoe gaat het nu met je hoofdpijn?

Ik weet niet waar ze bij mij allemaal naar hebben gekeken dus ik weet niet of ze PCOS vermoeden. Ik laat het over 1,5 week gewoon op me afkomen en hoop dan te weten te komen hoe ik in elkaar zit en of ik echt daadwerkelijk iets heb.

Ik ben nu aan het werk. Het is nog rustig dus ik dacht, ik lees ff snel bij en als het kan typ ik nog ff wat. Ik hoop dat ze me nog een kwartier met rust laten...haha. Sliep vannacht pas laat ( na 2 uur ) gisteravond ook moeten werken en daarna nog ff snel naar een verjaardag van een vriendin. niemand kon/wilde met me ruilen dus ja...moet wat he...
    Verder hier gelukkig nog niet ongesteld. Bedankt voor de berichtjes dat jullie met me meeleven dat die nog ff wegblijft.

14. Infantem Amor

Ja fijn he die avond diensten rond het weekend... Heb dat om de week op vrijdag... Afgelopen vrijdag ook en toen was me schoonmoeder jarig dan moet ik dus plannen dat ik toch naar haar verjaardag kan. Dus heb toen de ochtend gewerkt, thuis gekomen snel het huishouden gedaan, naar haar verjaardag (kon niet lang blijven), weer naar huis koken, eten en om kleden om weer te gaan werken...

Ben benieuwd wat ze zeggen en of je eventueel PCOS hebt, ik hoop het niet maar zowel hebben goede med en vaak ben je dan zo zwanger... Hoop gewoon dat het uit blijft en je toch nog positief test...

Moet nog tot ongeveer 16 april wachten... Bij mijn schoonzus weten we het ook bijna zeker, die is 27 april uitgerekend... Mijn man zegt telkens ja mijn neefje haha... grappig als het nu toch een meisje word :p... Alleen hun weten het zelf nog niet, mijn vriendin wel...

Mijn hoofdpijn is nu een heel stuk minder gelukkig... Nadeel is dat ik misselijk blijf en veel droom, maar me lichaam zal wel weer gewoon rare kuren hebben en mij in de steek laten... Ik zit gewoon te wachten op mijn ongi komende woensdag.. Heb al wel testjes in huis gehaald ;)
    Als me ongi uitblijft ga ik alleen niet meteen testen want ben bang dat weer niks is en dat zou een teleurstelling zijn...

Zo even mijn huisdiertjes hun huis verschonen en met ze knuffelen... En dan naar me meissie toe... Tot vanavond!!

xxx aan iedereen,

15. paparo

paparo Lid

8 jan 2012
    61
    0
    0
    Fijne zondag allemaal...... aan het weer zal het niet liggen.... lekker zonnig!!!!

Ikke: Ik ben dus niet de enige ervaringsdeskundige hier met Migraine.... gelukkig nu veel minder dan vroeger in de puberteit.... gaat alweer een stuk beter nu! De kans is bij jou denk ik groot dat je cyclus gewoon van slag is..... heb ik voor mijn zwangerschap van mijn dochter ook gehad. Ik heb toen niet eens clomid hoeven gebruiken. Ik had twee keer een licht hormoonkuurtje om de menstruatie op gang te brengen. De huisarts zei dat de kans bestond dat ik dan ook vanzelf weer in mijn cyclus zou vallen en een eisprong zou krijgen. Nou dat was na twee keer bij mij ook het geval en was toen meteen zwanger. Dus niet te druk maken!

Kayleigh: Veel plezier vandaag. Wel vervelend die misselijkheid. Is bij mij ook heel snel als ik ergens last van heb en dat zeurt de hele dag door, dus idd niet zo fijn!!! T zou natuurlijk wel mooi zijn als de misselijkheid ook nog een goede oorzaak heeft ;) Ik hoop het voor je! Hoop dat het met je vriendig en mini goed gaat!!!

Groetjes

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Zo...zijn we weer... Net terug uit Gent. Schrijf even een ego-berichtje, want ik merk dat mijn concentratie nog niet je van het is na de verdoving...

Gisterochtend hebben we ons om 7 uur gemeld in Gent. Het ziekehuis waar het normaal ontzettend druk is, was zo goed als uitgestorven. Kiekskeman naar poli 3 om zijn werk te doen en ik alvast naar poli 4, wachten totdat ik binnengroepen word. Samen met ons waren er nog 3 of 4 andere stellen waarbij er een punctie plaats ging vinden. Ik ben helemaal panisch voor het zetten van een infuus (is een keer zo fout gegaan...!!), maar gelukkig was manlief er weer precies op dat moment. Het zetten ging in 1 keer goed, lang leven het kindernaaldje!!
    Ik was als 1e aan de beurt voor de punctie en moest mee naar binnen om klaar te worden gemaakt. Hup, operatiehemd aan, onderbroek uit, benen in de beugels, zo charmant... Helemaal omdat ik mijn scheermesje mee was vergeten te nemen!!! Maar de stress won het van de schaamte deze keer.. Als snel begon ik te duizelen en kreeg ik te horen dat de 1e dosis verdoving mijn infuusje binnen was gekomen. Ik kreeg 6 prikjes in m'n baarmoedermond ter verdoving, maar heb daar al niks van gevoeld. Op dat moment mocht mijn mannetje komen, maar hij kwam maar niet.. Bleek dat ze wederom geen levende zaadcellen hadden gevonden, dus hij moest voor de 2e keer een potje inleveren. Arme jongen...
    Ondertussen konden ze bij mij niet meer wachten ivm de verdoving, dus echt tijd voor de punctie. Nou, ik voelde niks!!! Heerlijk zo'n roesje! Ik was bij, maar heb geen pijn gevoeld. De dr die de punctie deed was superaardig, heeft alles verteld wat hij deed en via het echoapparaat kon ik ook meekijken. Het heeft bij elkaar denk ik 20 minuutjes geduurd en toen ik goed en wel terug op de kamer was, kwam mijn mannetje ook weer binnen. Samen bekaf een beetje liggen doezelen. Op een gegeven moment kwam de dr vertellen dat ze 7 eitjes hadden geprikt, 7!!!!!!!! JOEPIE!!! Nooit verwacht, dus geweldig nieuws! Later kwam echt er de klap: geen zaadcellen in 2e potje en in het cryozaad (ingevroren) zaten geen bewegende. Wel zaadcellen, maar dus hele stille. Ze kunnen dan niet zien of ze dood zijn of leven. Toen kwam de vraag: wat willen jullie? De stille zaadjes gebruiken of de TESE. Pfoe... De andere vrouwen waren ondertussen allemaal al weg, maar voor ons was het dus nog niet afgelopen. We hebben voor TESE gekozen, ik vond de gok te groot om te nemen. En toen ging het snel: infuus afkoppelen, aankleden, naar de kassa om kiekskeman in te schrijven voor opname, naar afdeling urologie en ons daar melden. Nou, in Gent zijn ze echt snel! Manlief kreeg een bed, een operatiehemd, een vragenlijst en na ongeveer een half uurtje werd hij al meegenomen. Ik kreeg ondertussen een bed om lekker in te slapen, want ja, ik kon zelf ook geen kant op. Erg lief...
    De TESE zelf is een ingreep van 20 minuutjes, maar mijn mannetje moest wel onder volledige narcose. Hij was redelijk snel terug op de kamer en moest daar uitslapen. De uitslaapkamer is op zaterdag namelijk dicht. Ondertussen kwam mijn dr weer binnengewandeld met een big smile op zijn gezicht: ze hadden veel zaadcellen gevonden. Zaadcellen die meteen gebruikt werden en ook nog genoeg om in te vriezen!!!! We waren/ zijn zo happy met dit resultaat!!!
    Hierna hebben we even lekker geslapen, we waren allebei kapot. Om 20 uur mochten we het ziekenhuis verlaten. Beide mochten we niet rijden, maar ik heb stiekem toch de 500 meter naar het hotel gereden, wat ik 's middags nog snel geboekt had. We hebben erg weinig meer meegekregen van de avond, de ogen vielen al snel dicht...
    Vamorgen tussen 11 en 12 uur mocht ik bellen voor het resultaat. Van de 7 eitjes waren er 6 rijp. 5 Hiervan zijn er bevrucht!!!!! Er zijn gewoon 5 eitjes bevrucht!!!! Wat een super resultaat!!!!!!! We zijn zo happy!!! As dinsdag krijg ik de terugplaatsing. En dan begint het duimen weer van voor af aan. 2 Weken wachten tot testen, pfff.... zo spannend!!!!

Lieve meiden, bedankt voor de berichtjes!!!! Ik ga even bijkomen van het weekend. Een apart, hectisch, maar zeer vruchtbaar weekend :D

Even nog voor allemaal: kennen jullie het SMEP/ SOEP programma? Schijnt succesvol te zijn wanneer je op de natuurlijke manier zwanger wil/ kan worden...

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Kayleigh : Fijn he...werken in de zorg. Soms moet je heel veel regelen om ergens naartoe te kunnen maar ja...dat hoort bij het wek..hihi..Ik zou echt heel erg verbaasd zijn als mijn menstruatie wegblijft en ik zou zwanger zijn. Dan zou mijn mond open vallen van verbazing omdat ik echt niet weet wanneer mijn ei is en ze op de echo volgens mij ook geen eisprong hebben gezien ( Hebben niks gezegd van dat ie eraan komt of dat ie is geweest ) het zou wel leuk zijn natuurlijk maar ik was eigenlijk ook niet echt van plan om nog een keer te testen...ik wacht wel gewoon af wat ze de 25e zeggen. Gelukkig is je hoofdpijn al een stuk minder. En je misselijkheid...ik hoop ook dat het door een zwangerschap komt...ik hoop met je mee dat je niet ongesteld wordt en ik zou ook niet meteen woensdag testen. Zou ik dan 1 of 2 dagen later doen. Hoe is het met je vriendin en mini?

@Paparo : Neej helaas kan ik met je meepraten over de migraine. Ik heb er gelukkig niet zo heel vaak last ( niet wekelijks ) maar toch wel regelmatig. Wat betreft mijn cyclus...ik heb echt nog nooit een normale cyclus gehad. Voordat ik de pil slikte was ik pas na minimaal 7 weken weer eens ongesteld. Het varieerde tussen de 7 en 12 weken dus ik verwacht niet dat mijn cyclus gewoon van slag is. en ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat dat ooit wel goed zal komen...haha...maar hoe zag jou cyclus er voorheen uit dan? Heb jij ook nooit een normale cyclus gehad en heeft dit zich wel vanzelf hersteld ( na die lichte hormomenkuur?? )

@Kiekske : Zoow wat een verhaal. En wat een ellende ook in 1e instantie zeg. Vervelend voor je man dat hij eerst 2x potje zaad in moet leveren en dan nog een operatie om zaadcellen te zoeken. gelukkig bestaat dat TESE en hebben ze er toch nog genoeg kunnen vinden. En wat spannend zeg..nu dinsdag de terug plaatsing. Ik hoop dat de 5 bevruchte eitjes super goed gaan delen en dat je meteen een super vruchtje krijgt waar je een mooi en gezond kindje uit krijgt...Ga maar lekker bijtanken van de hectische dagen en we duimen met je mee...tenminste ik wel en ik denk de rest van de meiden ook. Een hele spannende tijd voor jullie. En dat programma ken ik niet. Heb er nooit van gehoord. Zal toch eens op internet moeten zoeken wat dat inhoudt...haha.

18. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    paparo, wat rot van je migraineaanval, gelukkig valt het mee. Wat fijn dat het alweer stukken beter gaat met je meisje, hoop dat het er straks gewoon mooi uitziet. Heerlijk is dat als de kids bij je in bed komen, maar inderdaad... niet elke nacht!

Kayleigh, jullie hebben ook leuke namen op jullie lijstje.

Ikke, ik hoop en duim natuurlijk mee dat je gewoon super zwanger bent deze ronde.

Kayleigh en Ikke, ik werk ook in de zorg, maar gelukkig hebben wij zo'n geweldig team, bijna altijd kunnen we het oplossen met elkaar, zodat privé-aangelegenheden altijd kunnen doorgaan. Heb het ook wel eens anders gehad hoor! ;o)

Kiekske, WOW... wat een super resultaat!!! Nu nog goed gaan delen en dan dinsdag over 2 weken gewoon hartstikke positief testen. Wat heerlijk voor jullie meid! Maar zo te lezen is het wel best pittig geweest.

Hier gelukkig al wat minder buikkrampen, nog een paar dagen en dan is het weer weg gelukkig!

Groetjes Jeetje

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, gelukkig heb je al minder buikkrampen. Is altijd zo vervelend he. Ik heb er ook altijd ontzettend veel last van. Maar daar hebben we kruiken voor. Bedankt voor je medeleven maar ik weet zeker dat ik niet zwanger zal zijn. Mijn menstruatie bleef de langste cyclus 78 dagen weg dus ga ervan uit dat deze cyclus ook erg lang zal duren aangezien ik nu alweer op dag 57 zit...ik hoop dat ie wegblijft zodat ik zeker goed geholpen wordt. Anders zou ik net van te voren ongesteld zijn en dan kan ik misschien weer zolang wachten en daar heb ik geen zin in. We zien het wel. Ik ben benieuwd of ze dan mijn menstruatie op gaan wekken mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden de 25. Ik lees en hoor vanalles maar we zullen nog even in spanning moeten zitten.

Dames fijne avond allemaal.

20. Infantem Amor

Jeetje, Thanks... Gelukkig dat je al minder last van je ongi hebt nu..

Kiekske, wow kreeg tranen in mijn ogen van het lezen van jou verhaal... Ik hoop dat je over 2 weken zeker een vette posi test in handen hebt.. Rust maar lekker even uit...

Ikke, ja ben voortaan zo bang voor teleurstellingen en nog niet eens die van mij maar die van mijn mannetje, zo zielig om dat zielig kijkend koppie aan te kijken dan...
    Mijn misselijkheid en hoofdpijn zijn aardig weg... Maar rommelbuik en plassen is gister en vandaag echt te erg... Papa van mini lachte me vandaag uit, met de woorden je lijkt me vrouw wel... Mama en mini doen het goed, ondanks de nierstuwing en de sua gaat alles nu goed... Hopen dat het zo mag blijven... Ze hebben al zoveel pech gehad...

Ik ga ff eten... Anders val ik dadelijk om...

xxx,

Deel Deze Pagina