Kayleigh, kan me voorstellen dat je uitgelachen wordt..hihi...is erg vervelend dat je zoveel naar de wc moet, maar misschien ben je wel zwanger. Je zult het snel genoeg weten...ik hoop het echt voor je. Gelukkig is "alles" goed met je vriendin en haar kindje... Eet smakelijk!
Zo gegeten... Ja de papa van mini verveeld me altijd, is echt een schat haha... Kunnen altijd zo erg met hun lachen... Maar ja zijn vrouw moet ook zo ontzettend vaak naar het toilet... Vandaag is ze geloof ik net een keer meer geweest als ik haha...
Kiekse wat een verhaal! Nou het is jullie zo gegund een positieve test, hopen dat je over 2 weken een knaltest hebt! Even een vraagje aangezien ik afgelopen donderdag een smiley heb gehad en vrijdag nog steeds had. Kan het zijn dat hij vandaag nog kan springen of morgen? Want hoor wel eens verhalen op het forum dat het soms wel langer kan duren dan de maximale 48 uur wat in de bijsluiter staat. Vanavond voor de zekerheid nog maar een keer klussen. Had vandaag wel dik slijm, heel er wit en beetje plakkerig. Haalde een beetje uit mijn string(sorry lekker smerig hahaha ) en kon er korte draadjes van trekken. Kan het zijn dat mijn ei dan nog moet komen of is het heel normaal dat je na de eisprong ook gewoon nog slijm hebt???
Ons Lijstje Siesi (Veldhoven) - 31 jaar - wens voor 1e kindje Jeetje mv 4 (omg. Helmond) - 31 jaar - wens voor 5e kindje Kiekske (Oostelbeers) - 30 jaar - wens voor 1e kindje Hopelijk 31 jan posi test Paparo (Helmond) - 30 jaar - wens voor 2de kindje Liz82 (Weert) - 29 jaar - wens voor 1e kindje NOD 2 febr Gizzie1983 (Veldhoven) - 28 jaar - wens voor 1e kindje Kooten3 (Boxtel) - 27 jaar - wens voor 1e kindje - NOD 27/28 jan Ikke175 (MMM Eindhoven) - 26 jaar - wens voor 1e kindje Lia1986 (Someren) - 25 jaar - zwanger van 1e kindje (6w2d)! Kayleigh87 (Geldrop) - 24 jaar - wens voor 1e kindje - NOD 18 jan Nog aanvullingen?
So...ik heb weer veel gemist! Zometeen naar bed, dus morgen lees ik alles goed en aandachtig door. Wilde even hoi en welterusten zeggen Efteling was super! Ik was nog nooit in de winterefteling geweest. Aankleding is echt heel erg mooi en de haardvuren overal zorgen voor een gezellige sfeer. Ik was ook nog nooit in het donker in de python geweest, was echt heel cool! Een echte aanrader. Tot morgen dames! Lekker slapen/klussen iedereen
Ga nu slapen dus zal morgen reageren..... Even kort voor kiekske.... Ik duim mee!!! truste allemaal!!!
Siesi, mooi he die winter efteling... Bah zit vandaag op school, zwaar misselijk te wezen... En dan moet ik ook nog op het matje komen omdat mijn werkgever al weer mijn les geld te laat betaald heeft... Ben toch maar bezig met een sollicitatie... Ga niet stoppen door dit gezever iedere keer...
kooten, volgens mij kan het wel zo zijn dat een eitje soms later dan 48 uur springt maar of ik nu daadwerkelijk de waarheid spreek weet ik niet... ik weet dat er bij soms helemaal niks spring ook al geeft de ovulatietest aan dat mijn ei eraan komt...dus een ovutest hoeft niet altijd iets te zeggen ( al heb ik nooit een normale cyclus en wordt jij wel eigenlijk altijd wel ongesteld toch? ) dus ik ga ervanuit dat je ei wel is gesprongen, maar ik zou evengoed nog flink klussen..haha...weet je zeker dat je er alles aan gedaan hebt om je ei te vinden...hihi. Siesi, ik ben ook nog nooit in de winterefteling geweest maar het moet idd mooi zijn. Fijn dat je het leuk hebt gehad Kayleigh, wat knap van je dat je gaat solliciteren. Het is ook super vervelend dat ze zo dom doen op je werk. Ik kreeg het geld als voorschot zodat ik het zelf moest betalen. Werkte ook wel fijn moet ik zeggen. Succes op school en hoop dat je je snel niet meer misselijk voelt...woensdag komt steeds dichterbij he... Straks moet ik werken...ik moet deze week 6 dagen, heb alleen donderdag vrij...de week erop hoef ik maar 1 dag..is ook erg lekker.
Ja nu word het wel erg snel woensdag... Benauwd me een beetje nu... Dat zou ideaal zijn maar hun moeten een machtiging tekenen en daar zit het probleem in dat hebben ze dus nog steeds net gedaan... Schooljaar is al weer een half jaar aan de gang... Ben soms zo bang dat ik door hun mijn opleiding zo kwijt raak... Wil dit echt af hebben!!!
Kan het me voorstellen Kayleigh van je school. En kan school niks betekenen in dit? Ik neem aan dat ze vaker zaken doen met jou werk...dat er meer mensen zijn opgeleid? Ik had school gewoon ingeschakeld over wat te doen en dat hun er maar achteraan gaan. Jij kunt er ook niks aan doen dat ze niet betalen? En ik snap dat het erg spannend wordt nu woensdag dichterbij komt. laat het op je af komen....je wilt tenslotte zwanger raken, en als je dat bent...kun je een gat in de lucht springen...ik duim met je mee en ook wat betreft school...
Hai Ikke, Ja ik wordt altijd ongesteld dus denk wel dat ik mijn ei gevonden heb. Toen ik donderdag en vrijdagavond die smiley had kreeg ik vrijdagochtend twee flinken steken links net boven mijn heup. Maar dat duurde maar kort dus weet niet zeker of dat mijn ei geweest is. Vandaag nog geen slijm gezien dus goede hoop dat hij daadwerkelijk vrijdag gesprongen is. Nou maar hopen dat worden nog 2 lange weekjes.....haha.
Kooten het zou idd kunnen dat dat je ei was. Ik hoop het voor je. En dat je dan over 2 weekjes een positieve test in handen mag hebben. Ik hoop met je mee. Spannend is dat he...
Spannend kooten... Ikke, ja ik heb al van alles geprobeerd... School is al op mijn locatie geweest dus met praktijkbegeleider lijkt het nu goed te gaan... Maar die zelfde dag dat zij zo positief reageerde kreeg ik tel van school dat ik op het matje moest komen omdat mijn werk niet betaald had...
hmm dat is vervelend Kayleigh. Hopelijk komt het snel allemaal in orde. Of in ieder geval dat je een andere leuke baan vind. Ik ga ff poetsen en daarna badderen...Tot snel weer dames!
Ja vreselijk is dat ikke op het wachtbankje zitten, en dan gaan de dagen zoooooooooo langzaam. Kayleigh zie dat jij allemaal pendels onder je naam hebt staan? Kan iemand voor je pendelen??? Zo ja grappig dat zou ik ook wel een keer willen doen
In de zoekmachine rechtsboven in kun je zoeken op pendelen, pendel.. Daar vind je mensen die pendelen... De namen Kimmey, kikkert, hanna1974, banjer11, lennyt, alies05 kun je ook in typen bij gebruikersnaam... Die pendelen allemaal... Ik wacht nog op 2 dames die pendelen... Ze geven allemaal aan wanneer ze pendelen...